Någon ska bygga i Linköping / Linghem på Lövsångarevägen (Himna 11)
Tänkte kolla av läget. Är det någon mer som tänker bygga på Lövsångarevägen i Linghem? Vi har blivit erbjudna en tomt som vi med största sannolikhet kommer att tacka ja till. Skulle vara kul att få kontakt med någon mer som går i samma tankar.
Hej hej,
Kul att ni svarar. Vi ska antagligen tacka ja till 11:an, ett hus mellan oss och er med andra ord. Vi har inte bestämt vilka vi ska bygga med än men för dialog med bland annat A-hus, men i så fall lutar det åt ett modifierat Dalarö. Vi kanske kan forsätta kontakten utanför det här forumet?
Nykomling
Medlem: Mar 2012
Län: Linköping
Hej!
Jag och min fru kommer också att bygga i Linghem på Lövsångarevägen. Det blir med Myresjöhus och ett Tångudden på Tomt 11:349 Fig 14. Kul att få kontakt med er andra med som bygger. Har sett att vissa av era hus redan är på plats och under uppbyggnad. Eksjöhuset på fig 16 är ju redan klart!
Hej hej,
Kul med fler grannar. Vi bygger på tomt 11, husleverans vecka 17, inflytt 31 oktober. Vi bor just nu mitt i Linköping. Har en son på 2 år och andra -3 månader. Har en del kontakt med flertalet andra via mail. Maila gärna på johannes@kasktrading.com. /johannes