Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
...
  1.    länk #136
    Nykomling Medlem: Aug 2007
    Län: Skåne

Gött, då kommer min favorittråd leva ett bra tag till.

All uppmuntran från mig. Ditt projekt kommer bli fantastiskt.

2.    länk #137
    Nykomling Medlem: Aug 2009
    Län: Stockholm

Helt magiskt bygge! Kul och spännande att följa tråden.
    Mera bilder önskas =)

3.    länk #138
    Gudfader Medlem: Mar 2004
    Län: Stockholm

Det var länge sedan vi såg en uppdatering här i tråden. Hoppas arbetet med huset går bra.

4.    länk #139
    Nykomling Medlem: Nov 2004

Så trevligt att få följa dina husbyggen i artikelserien!
    Jag har undrat så var du blivit av.
    Saknat fortlöpande info.

5.    länk #140
    saturnuss avatar
    Forumgud Medlem: Sep 2005
    Län: M

Mycket intressant bygge, jag drar förbi med Harleyn till sommaren.........
    http://www.youtube.com/watch?v=tbpm3T8Ph1s
    mina barn skall minsann få arbeta, det fick mina föräldrar göra. http://groups.msn.com/Z28-Jensen

6.    länk #141

Del 1 i artikelserien om husbygget.

7.    länk #142
    Nykomling Medlem: Oct 2010
    Län: Uppsala län

Hejsan!
    Är helt ny här och upptäckte dessa två artiklar om Mats Anderssons husbygge just idag.
    Fick info om den här tråden när jag skrev till artikelförfattaren & frågade hur man kan komma i kontakt med Mats Andersson, så nu har jag lusläst allt ikväll (tack för snabbt svar).
    Blev helt betagen och kände igen så otroligt mycket! Vi bygger också lecablockshus i större skala.

Här är artikel nr 2 för den som inte har hunnit läsa den;

http://www.byggahus.se/artiklar/mats...usbygget-sjalv

Till Mats; stort grattis till detta gigantiska byggprojekt som du & din fru har klarat av fastän ni har befunnit er i utlandet! Vet själv hur det är att sitta på andra sidan jordklotet och köra igång liknande projekt.

Väntar med spänning på fortsättningen och flera bilder!

Soliga hälsningar

8.    länk #143

9.    länk #144

Längesedan någon uppdatering. Skulle vara trevligt att få se hur bygget ser ut nu.

10.    länk #145
    MB77s avatar
    Senior medlem Medlem: Jan 2008
    Län: Jönköping

Synd när sådana här trådar stannar...

11.    länk #146
    Fullvärdig medlem Medlem: Jan 2009
    Län: Västra Götaland

Vi sitter spänt och väntar på fler bilder .

12.    länk #147

Är så nyfiken på resultatet av detta fantastiska bygge. Någon som vet?

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42