Elarbetsansvarig
m.m.
|
2010-02-09, 13:29
|
|
|
Fullvärdig medlem
Medlem: sep 2003
|
Jag kan berätta att jag sedan sista semester i september 2009
har införskaffad 23 kartong med verktyg. Dels handverktyg såsom Wera skruvmejsel, Knipex tänger eller spånsug, handöverfräs, DeWalt Alligatorn tryckluftsverktyg och prylar från USA . April 2010 kommer detta att fraktas till sommarstugan och jag ska förtsättta med att dra tryckluft, spånsugrör i taket. Jag har dock fördelen att det finns en granne intill som bor där permament och vörvarar mina dyrgripar när vi är borta. För de mindre värdefulla saker finns det galler framför fönstren och skåpen samt larm. Jag rekommenderar detta starkt. Hobbit
2010-04-28, 14:29
|
|
|
Fullvärdig medlem
|
Veckorna 14 och 15 var det dags. Fortfarande mycket snö i Bergslagen och kanske bäst att hålla sig inomhus i snickeriet. Kunde helt enkel inte motstå att sätta in en extra dörr i befintlig öppning. Kommer från macken i Molkolm och duger som lite extra säkerhet. Snacka om paranoid sedan jag haft inbrott i uthusen 2007
2010-06-14, 10:10
|
|
|
Fullvärdig medlem
|
Lyckades med att ägna en hel semestervecka åt verkstan.
avslutad : - Ljudisolering av skapet där spånsuget står - Spirorör till spånsugen i innertaket - Rullbar underskap ill bandsågen - Montering av Jet Luftfilter - Virkeshylla 3mx1,5mx2m på hjul Bilder kommer så fort jag hinner med
Nytt ämne
|
| Antal aktiva användare som läser denna tråd: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
|
|