Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Feb 2007
    Län: Västerbotten

Praktisk förvaring ladugård

Hej!

Min svåger har nyligen införskaffat sig ett hus med ladugård och jag har tänkt ta på mig arbetet med att städa upp och organisera upp i ladugården åt honom. Hade tänkt göra konsoler av en massa virke som finns där inne. Arbetsbänkar och förvaring av alla dess sorter. Har ni tips och ritningar på saker som jag kan använda mig av. Gärna bilder eller länkar med smarta lösningar som skulle kunna passa i en ladugård som ska funka som mc-garage, förråd, vedförvaring mm. Däckställ, verktygstavla osv. Kommer att fösöka bygga allt själv av det som finns. Men jag behöver idéer.
    Prylförvaring och smarta lösningar.
    Ytan kanske är ca 100kvm med 2.5 m i takhöjd. Timmerväggar och trägolv.

Alla tips är välkomna - gärna med bilder och länkar.

tack på förhand

/ja

2.    länk #2
    Fullvärdig medlem Medlem: May 2006
    Län: Skåne

Hej, hakar på denna tråd och efterlyser ritningar, bilder samt ideér på verktygsskåp, hyllor, etc till en snickarboa.

Jag håller på att leta. Hittar jag något matnyttigt kommer jag att lägga upp det här.

// Janne

3.    länk #3
    Nykomling Medlem: Feb 2007
    Län: Västerbotten

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
igår 19:30
Marlene Eskilsson
igår 13:17
johan_mlg
24 maj 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42