Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    matbr107s avatar
    Senior medlem Medlem: Apr 2005

Modern carport

Någon som sett eller byggt en dubbelcarport i lite modernare stil/funkis?? Känns som jag letat överallt efter en ritning eller bild utan lycka!

Snälla hjälp mig! :-/
    Nyinflyttad i ett egetritat Vallsjöhus i modern stil.
    www.villabroden.se. Över 250 bilder från byggstart att inspireras eller "avskräckas" av!!

2.    länk #2
    Fullvärdig medlem Medlem: Mar 2006

Re: Modern carport

jag tycker onzza har häftiga carportar men vet ej hur det är med kvaliten.

3.    länk #3
    saturnuss avatar
    Forumgud Medlem: Sep 2005
    Län: M

Icopal har ett system Fastlock som jag kommer att använda till carportstak.
    De finns som standard i 6 meters längd och bör räcka till en dubbel carport.
    http://www.icopal.se/Icopal_se/icopa...nt&lang=UK
    mina barn skall minsann få arbeta, det fick mina föräldrar göra. http://groups.msn.com/Z28-Jensen

4.    länk #4
    matbr107s avatar
    Senior medlem Medlem: Apr 2005

Saturnus2:
    Skulle vara kul att se hur du har tänkt dig din carport! Har du några ritningar eller skisser så skulle jag bli jätteglad! All inspiration är välkommen!
    Nyinflyttad i ett egetritat Vallsjöhus i modern stil.
    www.villabroden.se. Över 250 bilder från byggstart att inspireras eller "avskräckas" av!!

5.    länk #5
    Nykomling Medlem: Jan 2005
    Län: Stockholms län

Saturnus: hur har det gått med carports-bygget? Är nyfiken på icopal ...
    Simplicity is the ultimate sophistication.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42