Hej, var o hyrde en sån där som packar grus. 100kg, i alla fall så starta ja den och den står ju bara still o vibrerar, de kan väl ändå inte vara meningen att jag ska släpa på aset. Iaf så kan någon vänlig själ förklara för mig hur ja får den att röra på sig? OBS! Den måste vara igenlämnad måndag morgon så de vore sjysst med ett svar så snabbt som möjligt.

Sent from my GT-S5570I using Byggahus
 
Händer det inget om du ökar på gasen?
 
Dra på gasen så kör den.
 
Drog på fullt men den rör sig inte, vibrerar bara intensivare o låter högre så ja antar att det är gasen ja drog på

Sent from my GT-S5570I using Byggahus
 
står du på jord eller grus med den ,kan behöva lite hjälp igång
 
Någon med nått annat förslag?

Sent from my GT-S5570I using Byggahus
 
Taxen skrev:
Finns den ingen fram och back på den?
[länk]
:thumbup:
 
larsson r skrev:
står du på jord eller grus med den ,kan behöva lite hjälp igång
Stod på stenmjöl när ja provade, ja tänkte ju köra upp den på gruset

Sent from my GT-S5570I using Byggahus
 
maddish skrev:
Rivningsarbetetarbetet börjar. Hallen som ska bli badrum.
De är typ en sån där fast med en annan sorts handtag, ja ska till stugan 2100 ikväll då ska ja se om ja hittar någon back men ja tror du har en poäng där med fram o back

Sent from my GT-S5570I using Byggahus
 
är stenmjölet blött?
 
larsson r skrev:
är stenmjölet blött?
Va har de för betydelse den ska väl ändå gå framåt. Har varit o provat idag och den verkar vara trasig. Remmen står bara still och börjar lukta bränt efter en stund från remmen

Sent from my GT-S5570I using Byggahus
 
Om det är blött eller inte har ingen betydelse så länge det inte är en hel sjö. Remmen är troligtvis av då. Enkel att byta, borde finnas reserv som sitter någonstans på paddan.
En sten har förmodligen skavt av den, och det är inte ditt fel om du inte fick igång den från första början.
 
Huntelaar skrev:
Om det är blött eller inte har ingen betydelse så länge det inte är en hel sjö. Remmen är troligtvis av då. Enkel att byta, borde finnas reserv som sitter någonstans på paddan.
En sten har förmodligen skavt av den, och det är inte ditt fel om du inte fick igång den från första början.
Nä ja öppnade luckan o kollade o den är hel men den går inte runt när man startar den o kör

Sent from my GT-S5570I using Byggahus
 
Fel på nån sträckningsanordning?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.