Hej,

Vi ska göra om en av våra större kattvindar till litet kontor, men har ingen bra idé hur jag ska lösa isoleringen av ytterväggen. Man har på 50-talet försökt med ngn form av glasull där timmret slutar. Men med uruselt resultat.

Hur ska jag lösa isoleringen för denna vägg?

//Daniel
 
  • kattvind.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.