Hej,
Vi ska göra om en av våra större kattvindar till litet kontor, men har ingen bra idé hur jag ska lösa isoleringen av ytterväggen. Man har på 50-talet försökt med ngn form av glasull där timmret slutar. Men med uruselt resultat.
Hur ska jag lösa isoleringen för denna vägg?
//Daniel