10 860 läst ·
18 svar
11k läst
18 svar
Mjöbäcksvillan ROS
Sida 1 av 2
Vill bara uttrycka mina åsikter angående Mjöbäckvillan.
Köpte ett Tidensborg med totalentreprenad och är inget annat än supernöjd. Fantastisk serviceanda och proffesionalitet. Enda som hände var att jag fick fel fönster vilket jag påpekade, och omedelbart fick frågan: "Kan vi kompensera och du behåller dessa fönster eller vill du byta dom?" svar: "Jag vill nog byta dom" Respons: "Inga problem, vi ber så hemskt mycket om ursäkt" Det tog inte lång tid innan samtliga fönster var bytta.
Alla jag varit i kontakt med har varit riktigt trevliga från säljare på Husknuten i Göteborg till snickare till Ekonomiavdelning, ja alla! Kan varmt rekommendera Mjöbäcks Entreprenad AB som husleverantör!
Vi byggde i Göteborg
..\H.Bergendorff
Köpte ett Tidensborg med totalentreprenad och är inget annat än supernöjd. Fantastisk serviceanda och proffesionalitet. Enda som hände var att jag fick fel fönster vilket jag påpekade, och omedelbart fick frågan: "Kan vi kompensera och du behåller dessa fönster eller vill du byta dom?" svar: "Jag vill nog byta dom" Respons: "Inga problem, vi ber så hemskt mycket om ursäkt" Det tog inte lång tid innan samtliga fönster var bytta.
Alla jag varit i kontakt med har varit riktigt trevliga från säljare på Husknuten i Göteborg till snickare till Ekonomiavdelning, ja alla! Kan varmt rekommendera Mjöbäcks Entreprenad AB som husleverantör!
Vi byggde i Göteborg
Vi är i inledande diskussioner med Mjöbäcksvillan (via Husknuten i Göteborg) och allt känns jättebra än så länge. Roligt att höra att andra är lika nöjda även när huset står klart.
Den preliminära priskalkylen vi fick på deras Gullberga sluttningshus ser dessutom jättetrevlig ut
Den preliminära priskalkylen vi fick på deras Gullberga sluttningshus ser dessutom jättetrevlig ut
Mjöbäcksvillan har inte diskuterats på länge här... hur gick det med er som skulle bygga med dem? finns det någon som har byggt i Stockholmstrakten? Vi befinner oss i ett läge där Sverige Villan, A-huset och Mjöbäcksvillan är på tapet. Kostnadsmässigt skulle jag tro att A-huset är billigast men tycker deras Basic- hus är lite fantasilösa.
Tacksam för erfarenheter och synpunkter!
Tacksam för erfarenheter och synpunkter!
Vi jämförde A-hus och Mjöbäcksvillan, men tyckte absolut att vi fick mer för pengarna hos Mjöbäck. Bygger just nu ett modifierat Nergården i utanför Halmstad och hittills har allt fungerat smärtfritt. Vi är supernöjda än så länge!
Hej
Vi börjar vårat bygge med mjöbäck om några veckor.
Även att det är egen ritat gick dom villigt med på att bygga det.
Än så länge har vi bara bra saker att säga om mjöbäck dom har löst alla problem (många tekniska) med bravur.
Fast vi får väll se när dom börjar bygga och när det står färdigt
/chali
Vi börjar vårat bygge med mjöbäck om några veckor.
Även att det är egen ritat gick dom villigt med på att bygga det.
Än så länge har vi bara bra saker att säga om mjöbäck dom har löst alla problem (många tekniska) med bravur.
Fast vi får väll se när dom börjar bygga och när det står färdigt
/chali
V har bott i vårt omritade Sörgården i 1månad nu! Vi har bara gott att säga om mjöbäcksvillan! Alla inblandade har varit kanon, även om elektrikern inte är klar än.... det har varit för kallt för att fixa till all utebelysning.
Skulle vi bygga igen, ja då hade vi garanterat byggt med MBV!!
Undrar ni ngt så fråga!
Skulle vi bygga igen, ja då hade vi garanterat byggt med MBV!!
Undrar ni ngt så fråga!
Var ligger de prismässigt???