Elarbetsansvarig
m.m.
|
2010-08-17, 11:00
|
|
|
Nykomling
Medlem: feb 2009
Län: o
|
Prova gula sidorna http://www.gulasidorna.se
|
|
2010-08-17, 22:27
|
|
|
Nykomling
|
Jag behövde själv elektriker för att koppla in en spis som hade fast anslutning.
Sökte via hitta.se efter elektriker i närområdet. Fick ett antal träffar och den första jag ringde ville inte alls ta sig an detta jobbet. nr2 var just E-Power och han sa att klart vi fixar det, när vill du att vi kommer i eftermiddag eller i morgon förmiddag? Han kom vid ca 15-tiden på eftermiddagen, gjorde sitt jobb och var dessutom mycket trevlig. Jag har bara positivt att säga om E-Power även om det bara var ett litet jobb hos mig. /Gunnar |
|
2010-08-17, 22:34
|
|
|
Senior medlem
Medlem: sep 2008
Län: Västra Götaland
|
Utav ren nyfikenhet hur kommer det sig att 2 personer anlitat samma firma när den inte ploppar upp bland de första 25 på gulasidorna som rekommenderades? EDIT; ursäkta den var visst där, och med ett dåligt omdöme..
Jag har faktiskt aldrig hört talas om dom efter att varit yrkesverksam elektriker i Göteborg sedan 96. Senast redigerad av Danne031 2010-08-17 22:38. |
|
2010-08-17, 22:41
|
|
|
Nykomling
|
Enkelt
Jag bor i Lindome och sökte på elektriker i Lindome Minns inte helt säkert men tror att jag fick 7 träffar. E-Power var en av träffarna. Notera att jag använt mig av hitta.se och inte gulasidorna.se Jag har som sagt haft dom här hos mig och jag är nöjd med arbetet. /Gunnar |
|
2010-09-10, 11:32
|
|
|
Nykomling
Medlem: nov 2009
Län: Göteborg
|
Tja - de har gjort jobbet - och det fungerar - kom först med en gång men sen var elektrikern borta i en vecka utan att höra av sig men slutförde enl överenskommelse - så ett hyggligt godkänt blir det nog. Kommer säkert kontakta samma snubbe igen för mindre eljobb.
|
|
Posta svar
Nytt ämne
|
| Antal aktiva användare som läser denna tråd: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
|
|