Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Jan 2009
    Län: Stockholm

Badrumsrenovering i Åkersberga!

Vi har ett badrum som ska totalrenoveras och letar nu efter en seriös och duktig firma som gör rubbet (river, kaklar etc). Är det någon i Täby-Åkersberga-Norrtäljeområdet som kan rekomendera en bra firma?

2.    länk #2
    Azkels avatar
    Fullvärdig medlem Medlem: Feb 2010
    Län: Stockholms

Har hört att "Byggpojken" ska vara bra. Bas i Vallentuna vad jag förstår.
    Har inte anlitat dem själv, bara hört ryktesvägen.

Mvh / Azkel

3.    länk #3
    Fullvärdig medlem Medlem: Aug 2005

Instämmer med ovan.

4.    länk #4
    Nykomling Medlem: Jan 2009

Tack för svar. Byggpojken ska kollas upp.

5.    länk #5
    s07
    Nykomling Medlem: Aug 2010

Jag bor i centrala Sthlm och har precis använt mig av www.moderntbygg.net för komplicerad totalrenovering av badrum i fastighet från 1896. Badrummet skulle utvidgas så allt fick dras om och byggas upp från grunden, dessutom i lyxutförande där allt är indraget i väggarna- Dessutom byggde de upp ett kök jag bestämde mig för under renoveringen plus renoverade andra rum. Jag är väldigt nöjd hittils, vi slutbesiktigar i morgon. Arbetsledaren är jättebra att kommunicera med och har ett trevligt team från Baltikum som jobbat flitigt under 7 veckor. Målaren och plattsättaren var fantastiska, mina föräldrarna anlitade målaren för utvändigt arbete. Kaklaren tog 1,5 v på sig men kaklingsresultatet är därefter - perfekt. Använde stora plattor, 60x60 samt 30x60 med rätt jobbiga hörn osv.

6.    länk #6
    cust3000s avatar
    Senior medlem Medlem: Jun 2009
    Ålder: 41
    Län: Östergötland

Endast två inlägg av s07, och båda var reklam för "moderntbygg".

Luktar som s07 är moderntbygg´s ägare......
    Hemsidan är inte ens klar.....

Moderator....

7.    länk #7
    Junior medlem Medlem: Jun 2009

Kan varmt rekommendera Byggtjänst Entreprenad Stockholm, gregbygg.com. Har anlitat de två gånger. Apnöjd båda gångerna. De ligger bra till i pris, är snabba, och det blir väldigt bra finish på allt de gör! De utgår visserligen från söder om stan, men vi bygger i Danderyd så då borde de väl kunna åka vidare lite till...

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42