Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Jul 2010
    Län: Stockholm

Litabygg???????

Undrar om någon här har erfarenhet av litabygg? Tänkte eventuellt anlita dem för målning tapetsering.

2.    länk #2
    Senior medlem Medlem: Dec 2005
    Län: Uppsala

Du puffade ju den andra tråden om Litabygg för 6 minuter sen, det borde väl räcka istället för att starta en helt ny tråd med samma fråga?

Bara en fundering...

/A

3.    länk #3
    Forumgud Medlem: Jun 2006
    Län: Skåne
    Inloggad
    Du puffade ju den andra tråden om Litabygg för 6 minuter sen, det borde väl räcka istället för att starta en helt ny tråd med samma fråga?

Bara en fundering...

/A
    Eftersom TS bara har två inlägg så kan det tänkas sig att det är en person som jobbar på Litabygg, högst troligt!

4.    länk #4
    Gudfader Medlem: Mar 2005

Har du några foton på fuskjobben?

5.    länk #5
    Marlene Eskilssons avatar
    Administrator Medlem: Jun 2001
    Län: Skåne
    Blogginlägg: 1039
    Inloggad
    Jag har raderat ett inlägg här som gav en referens på Litabygg. Användaren hade falsk profil och det var det första inlägget han/hon gjorde.

6.    länk #6
    magnussss avatar
    Fullvärdig medlem Medlem: Dec 2005
    Ålder: 41
    Län: Stockholm

Jag la ut en ref på lita bygg som ni har tagit bort så jag lägger in igen.

Har använt mig av lita bygg två gånger.
    Dels för stenläggning och för ett fönsterbyte.
    Stenläggningen är jag jättenöjd med.
    Fönsterbytet blev en miss då man inte bytte fönsterbräda.som vi kom överens om.
    Men de reglerade priset så det känns ändå ok.

Dock så kan det vara jobbigt att endel av de som kommer inte kan svenska/engelska.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42