Svara Nytt ämne
  1. 2009-05-01 07:13
    Svara | #1

Nykomling Medlem: maj 2009
    vg
    1 inlägg

takläggare i göteborg

Hej,

Jag ska lägga om taket och söker referenser på takläggare i Göteborgs området.
    Kan ni dela sina erfarenheter eller rekommendera någon som är bra på jobbet.

Jag ska bli jätte glad att få lite råd.
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

2. 2009-07-16 21:13
    Svara | #2

Senior medlem Medlem: jul 2009
    Västra Götaland
    797 inlägg
    Gillad 4 gånger
    1 bilder

takläggare

Detta företag har vi anlitat, proffsigt utfört, snabbt och till ett rimligt prisVi tog Matakis takpapp (superbra garantier) men jag tror att de läggar andra takmaterial också

TT TAK Takentreprenören ABTommy Halldin
    Kolgruvegatan 10
    417 07 Göteborg
    Tel. 031- 22 21 55
    Senast redigerad av HEM2121 2009-07-16 21:17
    Redigera/radera meddelande Citera Multi-citera detta inlägg Snabbsvara på inlägget

3. 2009-07-24 11:21
    Svara | #3

Junior medlem Medlem: feb 2009
    Mölndal
    82 inlägg

1 bilder
    Vi använde Götalands Tak, Plåt & Måleriservice för 2 år sedan och var nöjda med dem

4. 2009-08-11 09:43
    Svara | #4

Nykomling Medlem: apr 2009
    Västra Götaland
    3 inlägg

nöjd i 2005

Vi har varit väldigt nöjda med Bogeblad & Pettersson Industri Isolering AB från Gråbo. tel 031 259333.
    De la om vårt tak i 2005.

5. 2012-12-19 18:32
    Svara | #5

Banned Medlem: dec 2012
    jönköping
    2 inlägg

Hej jag kan varmt rekommendera västra götalandstak AB.Själv äger jag ett fastighetsbolag som dom har utfört fyra takomläggningar på har inget negativt att säga om dom snabbt och lätt fem takläggare var dom hela tiden på minna fastigheter så det gick undan det känns tryckt att inte ha någon som går flera veckor på ett och samma tak jag har sätt kolegor till mig som har haft andra tak firmor oss sig det har tagit en evighet på fyra arbetsdagar var det ena taket klart det var på 450 kvadrat det är jag mycket nöjd med tack ännu än gång om ni läser detta mvh Rickard.

Liknande ämnen

1. Tips på takläggare i Göteborg? Tegeltak
    av mbyrod i forum Referenser hantverkare & entreprenörer
  2. Takläggare luleå
    av NLA i forum Referenser hantverkare & entreprenörer
  3. Takläggare i Göteborg
    av enmellis i forum Referenser hantverkare & entreprenörer
  4. Takläggare
    av Gåsen i forum Referenser hantverkare & entreprenörer
  5. Sökes: Takläggare Göteborg
    av Rajding i forum Referenser hantverkare & entreprenörer

Taggar