Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #31
    Nyfnikens avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2007
    Län: Stockholms län

Hmm, hur lyckades du få en rabatt på över 80 punkter???
    Det klassiska. Jag hittade en bank (SEB) som gav en bättre deal och hotade med att byta till dem.
    Senast redigerad av Nyfniken 2011-12-02 18:16

2.    länk #32
    Nyfnikens avatar

vad fick ni för ränta i fjol på 1 år?
    2,85%

3.    länk #33
    Nyfnikens avatar

Jag betalar gärna lite extra för att veta mina utgifter fast jag absolut inte behöver det.
    Jag kan tänka mig att betala en slant för att slippa gå och fundera på om jag egentligen borde binda räntan.

4.    länk #34
    mycke_nus avatar
    Gudfader Medlem: Feb 2008
    Län: Gotland

Jag kan tänka mig att betala en slant för att slippa gå och fundera på om jag egentligen borde binda räntan.
    Du menar att du armoterar. Hoppas jag.
    Hempulare. Renoverar Gotlandsgård på heltid.

5.    länk #35
    Nyfnikens avatar

Du menar att du armoterar. Hoppas jag.
    Du kan sova gott!

...även om vår belåning är på den nivån att amortering knappast gör någon skillnad :-)

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen