Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Nykomling Medlem: Sep 2009
    Län: Västragötaland

Ränta 2-åring

Vill bara delge räntan jag fick i dagarna på en 2-åring: 3.47%
    Räntesäkrade också ett lån för 2 år som faller ut i maj till 3.7 %.

hoppas detta kan vara till nytta för någon!

2.    länk #2
    Senior medlem Medlem: Jan 2005

Bank och belåningsgrad (i procent)? Ska lägga om på måndag.

3.    länk #3
    HusByggarTomtens avatar
    Forumgud Medlem: Jan 2007
    Län: .

Fick 4,00 procent (3år) på mina återstående rörliga lån.
    I våras 2010 band jag det stora lånet på 5 år till 3,75 procent.
    Belåning ca 60% av husets värde, dock ett stort lån.

4.    länk #4
    Nyfnikens avatar
    Forumgud Medlem: Aug 2007
    Län: Stockholms län

Räntesäkrade också ett lån för 2 år som faller ut i maj till 3.7 %.
    Vad betyder det?

5.    länk #5

belåningsgrad ca 80%. Handelsbanken.

Haft erbjudande på 3-åringar på 3.92 denna vecka.

6.    länk #6

Ang. räntesäkringen; jag har ett lån som faller ut i maj. Jag kunde redan nu få en ränta på det lånet från maj 2011- januari 2013. J

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42