Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)

Visa resultat för omröstning: Hur gammal är du som äger ett småhus?

Antal röster
221. Logga in för att rösta
  • under 24

12 5.43%
  • 25-34

119 53.85%
  • 35-44

62 28.05%
  • 45-54

17 7.69%
  • 55-64

8 3.62%
  • 65 och äldre

3 1.36%
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #16
    Gudfader Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne, Sjöbo
    Inloggad
    Vad är det som TS undrar egentligen? Som frågan är ställd får man antagligen svar på hur åldersfördelningen är bland forumets medlemmar.
    Ja! Du är mycket smart :-D

Jag är övertygat att fler än mig kommer att kolla den här omröstningen.
    Jag är en HAN.
    Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.

2.    länk #17
    MathiasSs avatar
    Gudfader Medlem: Jan 2003
    Län: Stockholm

Ja! Du är mycket smart :-D

Jag är övertygat att fler än mig kommer att kolla den här omröstningen.
    Det kommer jag med och jag har röstat. Men jag funderar på om det inte var så att det du egentligen ville veta var hur gammal man var när man köpte sin första villa?

3.    länk #18
    Banned Medlem: Dec 2004

Nä det intressanta är väl när man tog steget tror jag dvs köpte eller byggde, eller?

Själv var jag 26 när jag byggde, fick min andra unge fjorton dagar efter leveransen kom.

4.    länk #19
    Senior medlem Medlem: Jan 2007

Jag tolkade det som TS vill veta när man skaffade sin första egna villa snarare än vår ålder i dagsläget så jag röstade på under 24, närmare bestämt var jag 18 då Numera är man gammal gubbe och har hunnit med ngt dussintal...

5.    länk #20
    Gudfader Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne, Sjöbo
    Inloggad
    NIX NIX NIX.

Förutsättningar ändras med tiden. Hade jag velat veta eran åldern vid köp av det första huset, hade frågan varit formulerat på ett annat sätt.

Det är snarare åldern på forumister jag är ute efter. Men å andra sidan: om man kollar andra omröstningar typ om "inkomst per månad", kan andra slutsatser dras. Dessutom ger detta här forumet möjlighet att öppet ställa frågor som annars är tabu.

Hade detta här varit totalt ointressant, hade ingen röstat. Folk vill tydligen veta lite mer om varandra. Utan att ställa personligt riktade frågor.

Jag förutsätter att alla som tittar i den här tråden är nyfikna på svaren
    Jag är en HAN.
    Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.

6.    länk #21
    Banned Medlem: Dec 2004

NIX NIX NIX.

Förutsättningar ändras med tiden. Hade jag velat veta eran åldern vid köp av det första huset, hade frågan varit formulerat på ett annat sätt.

Det är snarare åldern på forumister jag är ute efter. Men å andra sidan: om man kollar andra omröstningar typ om "inkomst per månad", kan andra slutsatser dras. Dessutom ger detta här forumet möjlighet att öppet ställa frågor som annars är tabu.

Hade detta här varit totalt ointressant, hade ingen röstat. Folk vill tydligen veta lite mer om varandra. Utan att ställa personligt riktade frågor.

Jag förutsätter att alla som tittar i den här tråden är nyfikna på svaren
    OK då svarade jag först men tänkte till efter och i det här fallet vart det rätt då da.

7.    länk #22
    Senior medlem Medlem: Feb 2008
    Län: Skånelän

köpte när jag var 20, är idag snart 23.

8.    länk #23
    Nykomling Medlem: May 2009
    Län: Skåne

Köpte när jag var 23, är 24.

9.    länk #24
    Nimajnebs avatar
    Gudfader Medlem: Jul 2007
    Län: Blekinge

fattar absolut ingenting.

Vill TS skaffa sig pålitlig statistik... kolla SCB.

Vill TS ha koll på medlemmarna på Bygga Hus.... kolla med ägarna.
    .......or oatävööööööööö

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42