Jag är övertygat att fler än mig kommer att kolla den här omröstningen.
Det kommer jag med och jag har röstat. Men jag funderar på om det inte var så att det du egentligen ville veta var hur gammal man var när man köpte sin första villa?
Jag tolkade det som TS vill veta när man skaffade sin första egna villa snarare än vår ålder i dagsläget så jag röstade på under 24, närmare bestämt var jag 18 då Numera är man gammal gubbe och har hunnit med ngt dussintal...
Förutsättningar ändras med tiden. Hade jag velat veta eran åldern vid köp av det första huset, hade frågan varit formulerat på ett annat sätt.
Det är snarare åldern på forumister jag är ute efter. Men å andra sidan: om man kollar andra omröstningar typ om "inkomst per månad", kan andra slutsatser dras. Dessutom ger detta här forumet möjlighet att öppet ställa frågor som annars är tabu.
Hade detta här varit totalt ointressant, hade ingen röstat. Folk vill tydligen veta lite mer om varandra. Utan att ställa personligt riktade frågor.
Jag förutsätter att alla som tittar i den här tråden är nyfikna på svaren
Jag är en HAN.
Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.
Förutsättningar ändras med tiden. Hade jag velat veta eran åldern vid köp av det första huset, hade frågan varit formulerat på ett annat sätt.
Det är snarare åldern på forumister jag är ute efter. Men å andra sidan: om man kollar andra omröstningar typ om "inkomst per månad", kan andra slutsatser dras. Dessutom ger detta här forumet möjlighet att öppet ställa frågor som annars är tabu.
Hade detta här varit totalt ointressant, hade ingen röstat. Folk vill tydligen veta lite mer om varandra. Utan att ställa personligt riktade frågor.
Jag förutsätter att alla som tittar i den här tråden är nyfikna på svaren
OK då svarade jag först men tänkte till efter och i det här fallet vart det rätt då da.