Altan & uteplats (forum) Annonsera Arkitektritat & extern design (forum) Arkitektur Badrum Badrum (forum) Bastu (forum) Belysning (forum) Bilder Biobränsle (forum) Bloggar Bygga Bygglov (forum) Byggnadsvård (forum) Cookies Ekonomi & Juridik El (forum) El & Teknik Facebook Fasad (forum) Forum Fjärrvärme & gas (forum) Fritidshus (forum) Fråga experten, advokat Fråga experten, arkitekt Fråga experten, byggnadsingenjör Fråga experten, byggnadsvårdare Fråga experten, elingenjör Fråga experten, inredningsarkitekt Fråga experten, plattsättare Fråga experten, trädgårdsdesigner Fråga experten, vvs-konsult Färg, måla & tapetsera (forum) Fönster & dörrar (forum) Försäkringar (forum) Golv (forum) Grund & Mark Grund & markarbeten (forum) Hantverkare (forum) Hemma hos (forum) Hustillverkare (forum) Information & feedback (forum) Inredning (forum) Isolering (forum) Juridik (forum) Kontakta oss Kök (forum) Kök & Inredning Köpa & sälja hus (forum) Köpes & bytes (forum) Länkguiden Lösvirke & timmerhus (forum) Medlemmar Miljö & hälsa (forum) Möbelsnickeri (forum) Nyheter Nyhetsbrev Olja & el (forum) Om Byggahus.se Ordlista Planlösningar (forum) Pool (forum) Priser, kalkyler, fastighetsskatt m m. (forum) Rapportera fel Redax blogg Quiz Referenser hantverkare & entreprenörer (forum) Regler Renovera Småhus, garage, friggebod, m m. (forum) Socialt & projekt (forum) Solvärme & vindkraft (forum) Start Stenhus (forum) Säljes & skänkes (forum) Tak & vind (forum) Teknik (forum) Tillbyggnad (forum) Tipsa redaktionen Tomt & Trädgård Tomter (forum) Träd, buskar, häckar & gräsmattor (forum) Trädgård allmänt (forum) Trädgårdsmaskiner (forum) Tvättstuga (forum) Vatten & avlopp (forum) Ventilation (forum) Verktyg, maskiner & fordon (forum) Vitvaror (forum) Värme Värme allmänt (forum) Värmepumpar (forum) Växthus (forum) Wiki Övriga diskussioner (forum)

Visa resultat för omröstning: Hur gammal är du som äger bostadsrätt?

Antal röster
37. Logga in för att rösta
  • under 24

2 5.41%
  • 25-29

12 32.43%
  • 30-39

15 40.54%
  • 40-49

6 16.22%
  • 50-59

0 0%
  • 60-69

1 2.70%
  • 70 och äldre

1 2.70%
Skriv svar Nytt ämne
  1.    länk #1
    Gudfader Medlem: Feb 2007
    Län: Skåne, Sjöbo
    Inloggad

Hur gammal är du som äger en bostadsrätt?

Hur gamla är bostadsrätts ägarna.
    Senast redigerad av BigGitt 2010-03-12 08:41
    Jag är en HAN.
    Dubbelkolla alla mina tips. Jag kan ha fel.

2.    länk #2
    Inloggad
    Moderator! Hjälp!

Omröstningen skulle stänga om 3 månader! Inte om 5 år! Kan du rätta till det?

Edit. Tack!
    Senast redigerad av BigGitt 2010-03-12 09:51
    Jag är en HAN.

3.    länk #3
    MathiasSs avatar
    Gudfader Medlem: Jan 2003
    Län: Stockholm

I din andra tråd med åldersomröstning konstaterade vi gemensamt att en fråga ställd på detta sätt i huvudsak ger svar på hur gamla forumbesökarna är. Eftersom vi redan fått det svaret, dessutom kompletterat med Byggahus egen undersökning i frågan, vad är poängen med denna omröstning?

Vad röstar vi om nästa gång - storleken på kalsongerna?

4.    länk #4
    Inloggad
    I din andra tråd med åldersomröstning konstaterade vi gemensamt att en fråga ställd på detta sätt i huvudsak ger svar på hur gamla forumbesökarna är. Eftersom vi redan fått det svaret, dessutom kompletterat med Byggahus egen undersökning i frågan, vad är poängen med denna omröstning?

Vad röstar vi om nästa gång - storleken på kalsongerna?
    Nej. IQ!

Har fått pm med förfrågan om just br ägarna. De ville rösta. Nu har de möjlighet. Samtidigt får vi veta fördelningen mellan villa/br ägarna.
    Jag är en HAN.

Om detta ämne

Users Browsing this Thread

Just nu läser 1 personer det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

annons

annons

annons

annons

Senast bloggat
idag 19:30
Marlene Eskilsson
idag 13:17
johan_mlg
igår 21:29
Heidi Mikalsen
22 maj 15:42