Vad lägger man lämpligen under sin nyinköpta uppblåsbara plastpool för att den inte som grannens gjorde förra året luktar guuiööööörk (ruttet gräs) över hela kvarteret när man tömmer den till hösten. Grannens gick ej heller att få ren under.

Frigolit?
Byggplast?
Presenning?
Kombination av ovanstående?

Vill ej gräva bort o lägga grus under!

MVH
 
Jag har lagt Europall under samt en kraftig pressening på det. Funkar utmärkt samt att jag inbillar mig att vattnet värms upp fortare om inte poolen ligger direkt på marken.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.