Vad lägger man lämpligen under sin nyinköpta uppblåsbara plastpool för att den inte som grannens gjorde förra året luktar guuiööööörk (ruttet gräs) över hela kvarteret när man tömmer den till hösten. Grannens gick ej heller att få ren under.
Frigolit?
Byggplast?
Presenning?
Kombination av ovanstående?
Vill ej gräva bort o lägga grus under!
MVH