5 441 läst ·
3 svar
5k läst
3 svar
insynsskydd
Jaha så var poolen nästan klar
, vi har byggt en oktavia 5,10*3,60 från Folkpool. Nu skall vi fundera ut hur insynsskyddet skall se ut och att försöka återskapa trädgården och terassen (ser ut som ett slagfält just nu).
Hur ser era insynsskydd ut? Har ni sten eller trä runt om poolen? Annat trä än tryckimpregnerad furu till terassen? Val av växter runt om? Någon som anlitat landskaps arkitekt?
Hur ser era insynsskydd ut? Har ni sten eller trä runt om poolen? Annat trä än tryckimpregnerad furu till terassen? Val av växter runt om? Någon som anlitat landskaps arkitekt?
Klicka här för att svara