Jaha så var poolen nästan klar :D, vi har byggt en oktavia 5,10*3,60 från Folkpool. Nu skall vi fundera ut hur insynsskyddet skall se ut och att försöka återskapa trädgården och terassen (ser ut som ett slagfält just nu).
Hur ser era insynsskydd ut? Har ni sten eller trä runt om poolen? Annat trä än tryckimpregnerad furu till terassen? Val av växter runt om? Någon som anlitat landskaps arkitekt?
 
Har inget insynsskydd, har inget att dölja, bor dock med enbart 1 granne ;P
 
Söker du något pris som årets trådlyftare zenon? Ligger hett till för guld medaljen
 
Tackar :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.