ja jag vet..ännu en nästan likadan tråd. :D

men det jag undrar är:

tänkte bygga ett badkar i betong för utomhus bruk. plats för åtminstånde 4 pers.
göra nån slags stomme i trä o betong, kakla samt dra dit vatten från huset.

nå..vad kan sånt kosta?
 
Svårt att uppskatta, 5000-10000 om du gör allt själv?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.