Innehåll A-Ö Start Forum Bygga Renovera Badrum Värme Ekonomi Kök El Grund Tomt&Trädgård Arkitektur Bloggar Länkguide
Senaste inläggenMest lästaMest besvaradeObesvaradeAvancerad sökMedlemmar A-ÖRegler<< Bredda sidan >>>> Förminska sidan <<
Start •
Forum •
Bygga •
Renovera •
Badrum •
Värme •
Ekonomi •
Kök •
El •
Grund •
Tomt & Trädgård •
Arkitektur •
Länkguide
Nyheter • Quiz • Bokhandel • Bloggar • Ordlista
Nyheter • Quiz • Bokhandel • Bloggar • Ordlista
| Hittar du inte det du söker? Prova vår A-Ö |
Prenumerera på nyhetsbrevet | Gilla oss på Facebook | RSS |
Till toppen av sidan
© Byggahus.se 2001-2012
Annonsera
Kontakta oss
Tipsa oss
Rapportera fel
Om Byggahus.se
Om cookies

sen har de skickat ut sin ena son med cross för att köra fram och tillbaka framför mitt ställe på grusvägen. och sladda upp gruset på min bil. oftast behövs ingen anedning att klaga. jag sköter mitt. har det städat och bra. väsnas ej. men däremot kanske det kan störa att jag håller mig på min kant. jag har knappast kafferep var och varannan dag. jag lägger mig ej i andras liv och leverne.... skiter i vad andra gör faktiskt! det finns folk av alla de slag. det behövs ej anledningar för att bråka, tycks en del resonera. för finns de ingen anledning så skapar de en, och sen ligger de väl och mal runt i deras huvuden och förstoras ända till det är ett jätteproblem för dom. folk är som dom är. händelselöst liv=skapa problem så händer det nåt.
. allt slammer omkring, tex hundar, brevbärare, sopor o folk som ändå bankar på dörrn, har jag löst med.......... just öronproppar!
jag sover med det. måste, annars störs jag av allt. svårt i din situation o ni bor så nära varann.... försök att prata med honom om vilka tider han har, fall han jobbar hela veckodagarna, så kanske du utifrån det kan planera lite. o andra sidan kan han försöka sova med öronproppar. försök lägg fram en bra deal som båda e nöjda med INNAN ditt staketbygge o sommarn.