Någon mer än jag som fått 25 meddelande på grekiska i brevlådan? Kan någon förklara vad som händer??
 
Vilken brevlåda?
 
Ha jag menar den här, på forumet...
 
min ser helt OK ut!

har du frågat Marlene? kanske hon kan titta på det...
 
Jo du 25 polare är ju kanon men jag vet ju inte vad dom heter ;D
 
Må det kanske vara 25 st grekiska HANTVERKARE (!) som vill hjälpa dig med bygget  ;D

/Stefan
 
Ja det hade ju inte varit fel... Problemet försvann när jag raderade alla meddelandena vilket tog ett bra tag...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.