945 läst ·
8 svar
945 läst
8 svar
Vilket fantastiskt forum!
Hej!
Nu har jag hittat hit! Vilket kanonställe
Vi har köpt hus och ska flytta till sommaren. Tankar och funderingar och planering...allt snurrar i huvudet just nu! Men det verkar ju som jag kan få en hel del av detta besvarat här inne!
Ni lär nog höra mer av mig framöver! :-*
Nu har jag hittat hit! Vilket kanonställe
Vi har köpt hus och ska flytta till sommaren. Tankar och funderingar och planering...allt snurrar i huvudet just nu! Men det verkar ju som jag kan få en hel del av detta besvarat här inne!
Ni lär nog höra mer av mig framöver! :-*
Välkommen Louise!
Här kommer du att lära dig en massa och samtidigt hjälpa andra med dina idéer och kunskap. Hoppas att du kommer att ha lika roligt som de flesta av oss.
Heta diskusioner, mycket skratt och att inte glömma en mycket kunnig expertgrupp (på huvudsidan) som hjälper mycket med både inredning och tekniska frågor.
Här kommer du att lära dig en massa och samtidigt hjälpa andra med dina idéer och kunskap. Hoppas att du kommer att ha lika roligt som de flesta av oss.
Heta diskusioner, mycket skratt och att inte glömma en mycket kunnig expertgrupp (på huvudsidan) som hjälper mycket med både inredning och tekniska frågor.
Jag önskar att jag hade hittat hit när vi började att bygga. Det skulle varit mycket enkare att skicka iväg en fråga hit istället för att ringa till miljoners med folk. Men fortfarande får jag många bra tips och jag hoppas kunna besvara nån annans frågor också.
Tänk vad mycket information man får via Internet!
Tänk vad mycket information man får via Internet!
Jag önskar att jag hade hittat hit innan vi beställde vårt hus, inte för någonting har gått fel (peppar peppar) men man hade fått mer koll då.

Men jag håller med, forumet är ovärdeligt. Har man en fråga så är det bara att slänga ut den eller läsa någon tråd som tar upp det ämnet.
Måste dock erkänna att jag har blivit mindre effektiv på jobbet efter att jag hittade hit... ;D
Men jag håller med, forumet är ovärdeligt. Har man en fråga så är det bara att slänga ut den eller läsa någon tråd som tar upp det ämnet.
Måste dock erkänna att jag har blivit mindre effektiv på jobbet efter att jag hittade hit... ;D
Visst Sweli vi är många som har förmånen att ha dötid på jobbet, men jag kom bara att tänka på att den förmånen har säkert många kommungubbar och politiker och såna oxå. dvs att någons bygglov dröjer kan bero på den här typen av forum... så man kanske inte ska bli så förvånad över att saker och ting i det här landet tar tid. Kan vi så kan dom ;D
Klicka här för att svara