1 874 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Äntligen husägare!
Så var man äntligen husägare! Skrev på de sista papprena hos banken idag och fick nycklarna till huset!
Så på lördag går flyttlasset!!! 8)
Bara tvungen att avreagera mig lite!
Bara tvungen att avreagera mig lite!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Grattis! Inget nybygge då med andra ord?
Nopes. "Färdig" kåk blev det 8)
En nyrenoverad låda från 40-talet ;D
Vi väntar med nybygget ett par år. Kändes som en hopplös uppgift när man bor i Sthlm och inte har 10-20% att gå in med i kontantinsats. :-/
En nyrenoverad låda från 40-talet ;D
Vi väntar med nybygget ett par år. Kändes som en hopplös uppgift när man bor i Sthlm och inte har 10-20% att gå in med i kontantinsats. :-/
Ska ta med mig digitalkameran nästa vända till huset! promise!
En 1-planare med källare (fast mer som souterrängvåning därnere), 80 + 80 kvm. Stort sett helt nyrenoverad senaste 6 åren, lite arbete återstår dock. I Bromma i Stockholm, kort cykelavstånd till både mitt och sambons jobb. Friköpt tomt på 510 kvm med pergola och äppelträd och hallonbuskar.
Ett genuint "Egna hem"-hus från 40-talet, en låda! ;D
En 1-planare med källare (fast mer som souterrängvåning därnere), 80 + 80 kvm. Stort sett helt nyrenoverad senaste 6 åren, lite arbete återstår dock. I Bromma i Stockholm, kort cykelavstånd till både mitt och sambons jobb. Friköpt tomt på 510 kvm med pergola och äppelträd och hallonbuskar.
Det låter jättefintLillaSandra skrev:Ska ta med mig digitalkameran nästa vända till huset! promise!
MVH//Christina.
Tack Christina, det lär behövas!byggimpert skrev:
Sambon har redan tagit på sig Byggare Bob-minen ;D
Räkna med att det blir mycket tid härinne, så snart vi fått bredbandet inkopplat i villan! Telefonen flyttas på måndag, så det lär väl ta minst en månad innan de lyckats flytta bredbandet >
Klicka här för att svara