2 694 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Bygga hus i Danmark
Medlem
· Södermanland
· 1 319 inlägg
Jag gillar danskarnas byggstil! Lite annat än vår svenska lantidyll...
Hej. Har netop opdaget jeres forum
Det ser godt ud, er dansker og vil meget gerne flytte til Sverige indenfor de næste par år.
Har igennem det sidste stykke tid set meget på både nye og gamle svenske huse, og min mors moster bor i Malmø, så har efterhånden set en del huse.
Og jeg elsker simpelthen jeres træhuse! Det er rigtigt at der sælges mange af dem her i Danmark, både fordi de er billige og fordi de er så lyse og venlige i byggestilen.
Ofte synes jeg dog, at ældre svenske huse virker mørke og indelukkede, men det er sikkert et tilfælde.
Har igennem det sidste stykke tid set meget på både nye og gamle svenske huse, og min mors moster bor i Malmø, så har efterhånden set en del huse.
Og jeg elsker simpelthen jeres træhuse! Det er rigtigt at der sælges mange af dem her i Danmark, både fordi de er billige og fordi de er så lyse og venlige i byggestilen.
Ofte synes jeg dog, at ældre svenske huse virker mørke og indelukkede, men det er sikkert et tilfælde.
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Håller med dig Dansken....gamla svenska trähus är tråkiga.....känns instängda. Det märkliga är att det fortfarande produceras liknande som nyproduktion.
Jag antar att du gillar de mer öppna planlösningarna, med lite mer "nordisk" design?! Det finns gott om dessa på t ex:
www.willanordic.se
www.trivselhus.se
www.gotenehus.se
Jag antar att du gillar de mer öppna planlösningarna, med lite mer "nordisk" design?! Det finns gott om dessa på t ex:
www.willanordic.se
www.trivselhus.se
www.gotenehus.se
Klicka här för att svara