timmelstad skrev:
Jag har tre tjejer och har slutat försöka... Jag blev lite besviken med tvåan och än mer med trean, men det får man ju aldrig säga högt, då förutsätts man inte tycka om barnet...
Så jag har känt, men lite därför jag startade denna tråden från början...

Och som en liten bonus bjuder jag på tjejjen, ni är först att se (ja, faktist nästan)....
PS, Hon är helt normal, men med nya 3D så ser det ut som hål i huvudet...

• tjejjenliten.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
kysan skrev:
Aha, då köper dom inte "kontorsjobb" på helgen eller? tänkte att jag alltid är tillgängling för kunder...
Bra fråga, dom kan ju inte bestämma dina arbetstider och det finns ju anställda som jobbar i skift och annat. När det är dags så skriver du så som du vill ha det när du ska ta ut dagar, har FK funderingar så lovar jag att dom ringer. Dom är inte alls så motsträviga som det står i media, dom är väldigt hjälpsamma bara man frågar om det man själv funderar över och dom förklarar och rättar gärna till.

kysan skrev:
Och som en liten bonus bjuder jag på tjejjen, ni är först att se (ja, faktist nästan)....
PS, Hon är helt normal, men med nya 3D så ser det ut som hål i huvudet...
Jomen det är ju i princip ett hål där, hypofysen eller vad det kallas, skallen blir ju inte ihopväxt på något år.

Väldigt bra bilder de där 3D inget snack om saken och kul att du tycket att vi var värda att se men inte för att låta sur och tråkig och anti dig men liiiite FB varning nu va?

Glufsglufs skrev:
Jomen det är ju i princip ett hål där, hypofysen eller vad det kallas, skallen blir ju inte ihopväxt på något år.

Väldigt bra bilder de där 3D inget snack om saken och kul att du tycket att vi var värda att se men inte för att låta sur och tråkig och anti dig men liiiite FB varning nu va?
FB vad

Facebook.....du vet...

Glufsglufs skrev:
Facebook.....du vet...
Aha....

kysan skrev:
Aha....
Yes d^_^b

Glufsglufs skrev:
Facebook.....du vet...
Vad är det? ;)

Alfredo skrev:
Vad är det? ;)
Antingen ett nödvändigt ont eller ett onödigt tidsfördriv. Man skulle ju kunna formulera om ett känt kommunistist citat till "Facebok är opium för folket"

Idag blev jag pappa till en, såklart, fantastisk liten flicka. Så nu börjar det på riktigt.

Som TS kan jag bara gratulera!!!! Blir mer och mer skrockfull och gör allt med huset utom sista rummet.... men allt är ok, vår tjej växer och sparkar i magen....

kysan skrev:
Aha....
Där har fortfarande inte bilden varit ute, är förövrigt inte 3D utan 4D tydligen :)

cederbusch skrev:
Idag blev jag pappa till en, såklart, fantastisk liten flicka. Så nu börjar det på riktigt.
Grattis! d^_^b

Snälla håll tråden levande nu och hjälp mig så jag vet vad som ska komma...
Efter mycket övervägande beställde jag en makita sticksåg från toolstop (blå Boschen från 80+ hade gjort sitt), men är nog det enda jag saknade hemma, nu är det bebis som gäller i fortsättningen, ska bara beställa barnvagnar?...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.