Elarbetsansvarig
m.m.
|
2010-08-21, 20:21
|
|
|
Junior medlem
Medlem: mar 2005
|
snyggaste trappan!!!!!!!!!!
Måste bara skriva av mig!
Så lycklig. Fick trappen levererad idag,den är SÅÅÅÅÅÅÅÅ fin. Tacka vet ja RIKTIGA hantverkare. Fast vi bara haft kommunikation med bilder och text oss emellan eftersom firman ligger alltför långt ifrån där vi bor blev resultatet långt över förväntat. Det blir ett sant smycke för vårt hus. Kan verkligen rekommendera denna firma! Inboxa mig om ni vill ha kontakten. |
|
2010-08-22, 01:27
|
|
|
Nykomling
Medlem: sep 2007
Län: Stockholm
|
Härligt när man får det man väntat på!
Själv tycker jag trappor är något som förbises väldigt ofta, trots att det är en så pass stor del av ett hem och med stor möjlighet att påverka känslan i det. Tittar ofta på trappor i hus (jobbar i hemtjänsten) och många känns lika genomtänkta och dekorativa som asfaltsvägen som leder framtill huset, de gör sitt jobb men inte mer. Jag är medveten om att ekonomi så klart är en del i vad man väljer för trappa men varför inte satsa på något du förmodligen inte kommer göra om oavsett om du i framtiden renoverar huset. (Mina föräldrar vill iof göra om sin trappa nu, 26 år efter de byggt huset, men det är jätteroligt säger jag som tycker den nuvarande är ful. ) |
|
2010-08-27, 19:38
|
|
|
Fullvärdig medlem
Medlem: maj 2003
|
|
|
2010-08-28, 18:25
|
|
|
Nykomling
Medlem: sep 2007
Län: Stockholm
|
Ja där var det trappor! Inte alla föll mig väl kanske i smaken (har inte hunnit se ens i närheten av alla visserligen...) men man kan ju inte säga att de bara smällt upp något för att ta sig mellan våningarna iaf!
![]() Roligt namn på sidan fö, vågade nästan inte kolla för att se om det faktiskt var trappor... ![]() |
|
Posta svar
Nytt ämne
|
| Antal aktiva användare som läser denna tråd: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
|
|