Jag håller på och byller en tv-möbel.
Har letat överallt efter lämpliga beslag och gångjärn och liknande.

Hittade precis vad jag sökte på www.theofils.se men dom säljer bara till företag.
Någon som vet något ställe på nätet eller någon butik i Skåne-regionen med bra utbud?

I
Theofills säljer även till privatpersoner per postorder.

För att kolla vad du vill ha, kan du söka på Hettich och Blum som är de två största inom beslag. Båda finns i Sverige. Även från dem kan du köpa beslag per postorder. Men de säljer bara i butiksförpackning. Vanligen minst 10 st av samma sort.

Theofills är återförsäljare för båda och har butiker lite varstans i landet. Bl.a. Göteborg där jag själv köper beslag styckvis eller i butikspack.

Strålande!

Då får det bli en sväng till Malmö-butiken dom närmaste dagarna.

Tack du...

• Gilla
Majda
  • Laddar…
Hlm_OH skrev:
Strålande!

Då får det bli en sväng till Malmö-butiken dom närmaste dagarna.

Tack du...
En del av Blums sortiment finns på Bauhaus.

Åk till Th Nyman i Malmö om du skall ha beslag, skruv mm till möbler eller inredning. Det går även att handla i deras butik som privatperson. Jag har alltid fått perfekt service där och man behöver inte köpa hela förpackningar skruv om man inte känner för det. Dom har allt man kan tänka sig och det som inte finns hemma beställer dom hem. Hör med dem, jag tror inte du blir besviken.

Här finns dom : http://hitta.se/ViewDetailsPink.asp...=&Vkid=16143355&isAlternateNumberResult=False

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.