Mest gillat

Inlägg med flest reaktioner: 1 dag · 3 dagar · 7 dagar · 30 dagar

Användare med flest reaktioner: 1 dag · 3 dagar · 7 dagar · 30 dagar

  1. 25 reaktioner

  2. Janus82

    Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl

    Sedan 10 år har vi haft sopsortering genom färgkodade sop-påsar. Allting åker i samma kärl och sopstationen sorterar sedan allt efter färgen på...
    Inlägg av Janus82, i forum Artikelkommentarer · 25 reaktioner totalt
  3. 18 reaktioner

  4. mexitegel

    Humorhörnan ...

    Särskrivningen kan jag köpa under pistolhot, men ”dem”…. För bövelen! Det heter ”de”! Och kan man inte lära sig, så skriv ”dom”!
    Inlägg av mexitegel, i forum Övrigt Off Topic · 18 reaktioner totalt
  5. 16 reaktioner

  6. F

    Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns.

    ”Dra en lina?” …… 😬🫣
    Inlägg av Festlund, i forum Tomter · 25 reaktioner totalt
  7. 15 reaktioner

  8. FredrikR

    Humorhörnan ...

    Inlägg av FredrikR, i forum Övrigt Off Topic · 15 reaktioner totalt
  9. 14 reaktioner

  10. Keiller

    Humorhörnan ...

    Meloner...
    Inlägg av Keiller, i forum Övrigt Off Topic · 14 reaktioner totalt
  11. C

    ”Hona-hona” vattenslang, finns det?

    Skulle vilja påstå att standard är "hona" på slangen och "hane" på munstycket/apparaten/kranen/vad det nu är. Dvs. alla slangar är hona-hona...
    Inlägg av cpalm, i forum Trädgård allmänt · 14 reaktioner totalt
  12. J

    Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?

    Lyft förrådstak 40cm. Tigersåg, cirkelsåg, yxa, hammare, stämp, domkraft, spikpicka tumstock, koben, fogsvans och lite annat...
    Inlägg av JohnyS, i forum Verktyg & Maskiner · 14 reaktioner totalt
  13. 13 reaktioner

  14. Davidbagare

    Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns.

    Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
    Inlägg av Davidbagare, i forum Tomter · 21 reaktioner totalt
  15. D

    Hur kan denna bult ha hamnat här?

    Det är ingen bult, det är en skruv 😉
    Inlägg av Dilato, i forum Verktyg & Maskiner · 17 reaktioner totalt
  16. fam-lundborg

    Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?

    Bytt alla stavarna på trappstegen till husvagnen. Får räcka för idag, det är trots allt midsommardagen.
    Inlägg av fam-lundborg, i forum Verktyg & Maskiner · 13 reaktioner totalt
  17. BirgitS

    Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas

    Ja, konstigt att vissa män blir så provocerade av att man talar om för dem att det pågår en klimatförändring orsakad av människor, och det kommer...
    Inlägg av BirgitS, i forum Övrigt Off Topic · 13 reaktioner totalt
  18. Vrana

    Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl

    Det här var katastrof för oss och noll lyhördhet från kommunen. Vi har flera blöjbarn, har aldrig haft en endaste tidning att återvinna men det...
    Inlägg av Vrana, i forum Artikelkommentarer · 13 reaktioner totalt
  19. 12 reaktioner

  20. Farstatjej90

    Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns.

    Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.
    Inlägg av Farstatjej90, i forum Tomter · 19 reaktioner totalt
  21. Snigla

    Vad blir det för mat?

    Midsommarafton var 27 grader varm härnere i Skåne.. .. vi käkade sillunch ute på balkongen .. & eftermiddagsfikade på innergården - vid...
    Inlägg av Snigla, i forum Övrigt Off Topic · 12 reaktioner totalt
  22. Keiller

    Humorhörnan ...

    Det är inte papaya, det är mammaya 😂
    Inlägg av Keiller, i forum Övrigt Off Topic · 12 reaktioner totalt
  23. 11 reaktioner

  24. A

    Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns.

    Verkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
    Inlägg av ajn82, i forum Tomter · 16 reaktioner totalt
  25. F

    Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns.

    Snygg och korrekt mening, den är jag stolt över. Måste sluta att skriva på telefonen när jag cyklar, åtminstone när jag är pruttfull.
    Inlägg av fsn, i forum Tomter · 12 reaktioner totalt
  26. Noramasen

    Vad har ni gjort med er trädgård idag?

    Sitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad klipparens gräns...
    Inlägg av Noramasen, i forum Trädgård allmänt · 11 reaktioner totalt
  27. K

    Vad blir det för mat?

    Tre ess - sallad, sill o spenatpaj.
    Inlägg av Kjell_G, i forum Övrigt Off Topic · 11 reaktioner totalt
  28. Lill72

    Alla som gillar katter - räck upp en hand!

    Det blev en hel del innan hon tröttnade på borstandet.
    Inlägg av Lill72, i forum Övrigt Off Topic · 11 reaktioner totalt
  29. B

    Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl

    Vi har bara haft fyrfack en dryg månad, men det har redan varit struligt och överfullt vid ett tillfälle så vi fick förvara överskottet i garaget...
    Inlägg av Byggmarodören, i forum Artikelkommentarer · 11 reaktioner totalt
  30. stinajohansson

    Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?

    Hej Sant, det finns många nya dyra lärdomar här. Orutinerade kunder ska också få bra resultat kan jag tycka. Besiktningsman är inbokad.
    Inlägg av stinajohansson, i forum Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass · 11 reaktioner totalt
  31. 10 reaktioner

  32. B

    Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns.

    Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort svar så...
    Inlägg av Bästerortarn, i forum Tomter · 20 reaktioner totalt
  33. DennisCA

    Humorhörnan ...

    Inlägg av DennisCA, i forum Övrigt Off Topic · 10 reaktioner totalt
  34. Mikael_L

    Vad blir det för mat?

    Ja det blev en rätt galen matfest igår, jag orkade bara skicka upp en bild på när jag petat upp det mesta, men inte allt, på tallriken. Portionen...
    Inlägg av Mikael_L, i forum Övrigt Off Topic · 10 reaktioner totalt
  35. Kramla

    Vad blir det för mat?

    Nu e man tokmätt här o dags för matchen🇸🇪 Heja Sverige🇸🇪👌🏻🇸🇪 Den nedre är en Cacio e pepe helt klart bäst ikväll👌🏻
    Inlägg av Kramla, i forum Övrigt Off Topic · 10 reaktioner totalt
  36. Nicro

    Vad blir det för mat?

    Mm
    Inlägg av Nicro, i forum Övrigt Off Topic · 10 reaktioner totalt
  37. 9 reaktioner

  38. Krilleman

    Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?

    Alla ovan påståenden tacklar inte faktumet: Om golvet redan är öppnat ner till krypgrunden. Varför då inte dra nya rör ner till denna utan att ha...
    Inlägg av Krilleman, i forum Vatten & Avlopp · 12 reaktioner totalt
  39. Isakare

    Vad blir det för mat?

    Pytt i panna på bla oxfile och nyplockade kantareller.
    Inlägg av Isakare, i forum Övrigt Off Topic · 9 reaktioner totalt
  40. FredrikR

    Humorhörnan ...

    Semester ☀️
    Inlägg av FredrikR, i forum Övrigt Off Topic · 9 reaktioner totalt
  41. MultiMan

    Gå emot beslut från ARN?

    Horribelt uselt arbete som inte borde betalas alls. Fönsterna är förstörda till annat är regnskydd. Har inte tid med längre inlägg nu. Egentligen...
    Inlägg av MultiMan, i forum Juridik · 9 reaktioner totalt
  42. Claes Sörmland

    Utredning: "Viljan att bygga hus saknas"

    Men också mindre brottslighet, välfungerande familjer, mindre sjukdom och därmed lägre vårdkostnader. Och de ynglar av sig och skapar högkompetent...
    Inlägg av Claes Sörmland, i forum Artikelkommentarer · 9 reaktioner totalt
  43. 8 reaktioner

  44. Kramla

    Vad blir det för mat?

    Pizzakväll o match 🇸🇪👌🏻😋
    Inlägg av Kramla, i forum Övrigt Off Topic · 8 reaktioner totalt
  45. Z

    Humorhörnan ...

    Saxat från AB 12.51 KNIVSTA Naken man i hopptorn – flydde med kajak 12.46 NYHETER Kläder utan ägare på brygga – stor sökinsats
    Inlägg av zwennebanan, i forum Övrigt Off Topic · 8 reaktioner totalt
  46. Lill72

    Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd)

    Inlägg av Lill72, i forum Trädgård allmänt · 8 reaktioner totalt
  47. Lill72

    Alla som gillar katter - räck upp en hand!

    Vi hjälps åt att få bort lite av den varma pälsen 😺
    Inlägg av Lill72, i forum Övrigt Off Topic · 8 reaktioner totalt
  48. P

    Vad blir det för mat?

    Kyckling Jordnötssås Ris Öl
    Inlägg av Pin, i forum Övrigt Off Topic · 8 reaktioner totalt
  49. P

    Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!

    Kanske off topic rejält men jag hittade ingen annan tråd för detta tips. Tipset innehåller dock ordet "pris" som råkar vara gratis. För oss som...
    Inlägg av poba53, i forum Verktyg & Maskiner · 8 reaktioner totalt
  50. Hep

    Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas

    Att starta en tråd om en annan tråd som tydligen spårat ur, och direkt i första inlägget beskriva motståndarna som hysteriska. Vad kan möjligen gå...
    Inlägg av Hep, i forum Övrigt Off Topic · 8 reaktioner totalt
  51. Farstatjej90

    Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?

    Det här är ett jobb dom klämt in efter midsommarbordet....
    Inlägg av Farstatjej90, i forum Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass · 8 reaktioner totalt
  52. Hus tomte

    Vad blir det för mat?

    Här blir det en tråkig köttfärssås på muurika men smakar så mycket bättre på muurikan än i pannan 😜
    Inlägg av Hus tomte, i forum Övrigt Off Topic · 8 reaktioner totalt
  53. NyKarin

    Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl

    Stackarn var på grillskyddet som jag precis lagt på.
    Inlägg av NyKarin, i forum Trädgård allmänt · 8 reaktioner totalt
  54. S

    Hur dölja fiberdosan?

    Det där är en gammal Inteno XG6846 med en RF modul. Fibern termineras i den del som de plomberat med ett litet buntband. Kontakta nätägaren. Då...
    Inlägg av sottias, i forum Internet - Fiber, Bredband, 4G och 5G · 8 reaktioner totalt
  55. Kramla

    Humorhörnan ...

    Hon verkar rätt stadig ändå fast blicken avslöjar att hon tog några före maken😂
    Inlägg av Kramla, i forum Övrigt Off Topic · 8 reaktioner totalt
  56. Fel av Åke

    Vad blir det för mat?

    Mat, mellanmål i alla fall. En pizzaslice från COOP, Hawaii ( skinka, ost och ananas). Ananasbiten (1!) lyfte verkligen hela biten.😀
    Inlägg av Fel av Åke, i forum Övrigt Off Topic · 8 reaktioner totalt
  57. FreQa

    Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?

    "kul" att vi får se mer av deras jobb... Bygger man panelen såhär kommer vattnet rinna innanför panelen och in på isoleringen. Den blir blöt och...
    Inlägg av FreQa, i forum Attefallshus, friggebod, garage, förråd & utedass · 8 reaktioner totalt
  58. Hep

    Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?

    Byggt en lounge i mygghörnan. Ska bara dit med några kuddar som glider och sedan ska den upp på instagram.
    Inlägg av Hep, i forum Verktyg & Maskiner · 8 reaktioner totalt
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.