Hej hej!
Har ett gammalt trägolv i köket, och märkte precis att en planka under diskbänken (brukar oftast skvätta vatten där, som jag är lite dålig på att torka upp ordentligt) är lite mörk vid ena sidan. Nästan lite gråaktig. Antar att det beror på fukt, min fråga är dock om detta är något allvarligt, eller om det bara är ett skönhetsfel? Det luktar iaf inget om det.
