Hej hej!
Har ett gammalt trägolv i köket, och märkte precis att en planka under diskbänken (brukar oftast skvätta vatten där, som jag är lite dålig på att torka upp ordentligt) är lite mörk vid ena sidan. Nästan lite gråaktig. Antar att det beror på fukt, min fråga är dock om detta är något allvarligt, eller om det bara är ett skönhetsfel? Det luktar iaf inget om det.

golv.jpg
 
Redigerat:
Har likadant på ett av mina golv och det beror i mitt fall på vatten som trängt ner i skarven. (jag som spillt vatten) Som sedan missfärgat trägolvet. Skulle vilja påstå att detta är helt ofarligt och endast är ett litet skönhetsfel.

mvh.
//Joppa
 
Tack för svaret, jag ska nog försöka bli bättre på att ta hand om mitt golv hädanefter så slipper man nojja sig =)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.