M
MöIIer
262
Poäng
141
Medlem i
16
Startade trådar
8 jan 2010
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MDu kan ju skruva av de båda inringade kopplingarna och byta till vad du vill? Med lite tur kanske du till och med kan skruva ihop de två...
-
MDu kan ju även hitta dyrare och billigare elektriker än 699 kr/tim? Vad spelar det för roll vad materialet kostar? Hade din 699 kr...
-
MFiffigt! Men är det inte bara att spänna upp kabeln direkt på gräsmattan så är den överväxt på någon vecka? Så gjorde jag.
-
MMöIIer gillade g.krafts inlägg i tråden Hur ska jag argumentera mot hantverkare om putsbar vägg källarbadrum.Om du vill sätta hårt mot: Svara kort att du konstaterar att godkända skivor ingår i offerten och att det därför omfattas av det fasta...
-
MMöIIer svarade i tråden Avslutad: Vinn en grill från Kamado Sumo.Grillytan är 34 cm i diameter. Min paradrätt på den här grillen hade varit en klassisk low & slow pulled pork med rökig karaktär, där...
-
MDet har aldrig slagit mig att man kan göra något annat än att montera en IKEA-möbel själv. Att städa efter hantverkarna kommer inte...
-
MPaypal
-
MTur att man satt ner när man läste.... Vilken chock att en lobbyorganisation försöker kräva lagstiftning att det ska göras olagligt att...
-
MAnvänd vinkelslip med diamantskiva och fasa av nedre kanten så kommer det där hålet inte synas.
-
MJa. Sluta med gratisarbete. Köp in tjänster respektive arvodera styrelsen. I övrigt, nej.
Bilder
Visa mer
MöIIer har laddat upp 12 bilder.
Allmän info
- Från
- Jönköping
- Kön
- Man