J
Jonas786
335
Poäng
234
Medlem i
60
Startade trådar
10 sep 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
JJonas786 svarade i tråden Jämförelse av hemförsäkring - If höjt till 13000 kr.Jag har BSB (under dina försäkringar) betalar ca 4300 med bra villkor när jag jämfört. Haft några mindre skador men de har varit toppen...
-
JJonas786 svarade i tråden Kakelplattor som börjar bukta och lossna.Utan organiskt material som är i kontakt med blöt betong så ser jag rätt låg risk. Om det ex börjar lukta blöt källare märker ni ju det...
-
JJonas786 svarade i tråden Kakelplattor som börjar bukta och lossna.Kakelplattor bukta? Ser det inte framför mig riktigt, men antar du menar att de börjat släppa i nåt hörn eller så och då blir ojämn yta...
-
JDet är nog en kristen lastbil med rötter hos samerna som identifierar sig som personbil, kanske även att den börjar bli till åren.
-
JJonas786 svarade i tråden Betongblandare.Köpte en på Bauhaus när vi byggde huset (20 år sedan) med krans i plast, drivhjul i metall. Gått hårt under alla dessa år och varit...
-
JJonas786 svarade i tråden Plast under marksten, stängd carport.Tror inte markfukten genom plattorna minskar med plast. Min plattor som är under tak är alltid torra, utan plast men väldränerat grus...
-
JJonas786 svarade i tråden Plast under marksten, stängd carport.Vad skulle plasten tillföra utöver att vatten inte dräneras ned (ex spolar av bilen) Det kommer inte förhindra ev ogräs om det var tanken
Bilder
Visa mer
Jonas786 har laddat upp 10 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man