G
gasell
10
Poäng
9
Medlem i
0
Startade trådar
11 dec 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
GKan man missförstå "Rak vidarefakturering på faktiskt betalat pris skulle vara standard". Skulle det gälla generellt skulle all handel...
-
GEn fråga värdig att citeras på Bygga Hus förstasida! 🙄 Men hade jag oändligt med pengar hade jag också struntat i prislappen på det jag...
-
GOm jag tvättar bilen på uppfarten rinner inget vatten ut i dricksvatten, det tas upp av marken och bryts ner. Det är stor skillnad på...
-
GVad händer om man parkerar bilen hemma och det börjar regna?
-
GJag tvättar min bil max en gång per år (modellår 2022 första tvätten efter 3 år) då det är ett meningslöst arbete den blir ju smutsig...
-
GJa jisses...ungefär som att förbjuda att få diska själv...? 🤪
-
GDu behöver inte prata med Anticimex alls. Du har ingen relation till dom. Det är säljarna som har.
-
GDu har missup tågordningen. Säljaren är alltid ansvarig för "dolda fel" enligt jordabalken, så det är dit du ska rikta dina anspråk. Sen...
-
GMen släpp Anticimex, du skulle aldrig ens kontaktat dem. Du gör ett anspråk på säljaren och hävdar dolda fel, om han kontaktar anticimex...
-
GVarför ska den lysa upp ens 1%? Du förstör miljön för många små kryp som störs och förvirras av LED ljuset. Hur ofta tittar du på din...
-
GHar stängt av det på vår, tycker också det är störigt. Och då är ändå eassee ganska diskret. Vissa andra är ju horribla, starkt blått...
-
GNej, inte rimligt, men däremot är onödigt ljus ett allmänt otyg; jag skulle ha släckt belysningen helt. Det blir snyggare och trevligare...
-
GSkarpa dioder är ett jäkla otyg! Sänk så mycket det går och om det fortsatt är starkt/skarpt så kan man fundera på att sätta en film...
-
GMen om jagt förstår rätt så nekar bolaget ersättning baserat på att rören var gamla, inte pga, någon brist i aktamhet (att stänga av...
-
Gnä man behöver ju inte märka något läckage men komponenter kan ju skvallra om att det kanske är nåt på gång. Det kan vara ärg eller...
-
GIngen rolig upptäckt! Ni hade inte sett att försäkringsvillkoren kräver att vattnet ska vara avstängt när man inte har tillsyn över...
-
GNäää, inte skall man behöva göra stambyte vart 30:e år för att kunna få ett fullgott försäkringsskydd. Vilka dumheter...
-
GSå sjukt kass försäkring
Allmän info
- Från
- Skåne
- Kön
- Man