P
Polyester
35
Poäng
34
Medlem i
4
Startade trådar
3 nov 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
P100k i ett attraktivt läge i stockholm är ju ingenting risken är ju att husets värde sänks
-
PFast nu är det ett statligt ägt bolag. Som gör enorma vinster pga. de skenande avgifterna. Det ska åter till folket, knappast till ett...
-
PÄr vi glada att dom inte sprider pengar till höger och vänster?? Dolda enorma bonusprogram som knappast skulle vara OK i börsägda...
-
PDå tycker jag inte du ska acceptera nån nätstation på tomten
-
PDet finns väl inte något vettigt skäl att tacka ja ifall det går att vägra den. Ersättningen lär vara rätt låg. I princip är det som att...
-
PMen varför stoppar du inte arbetet. Allt de gör ser ju ut som h-e. Ytterpanelen kan ju inte avslutas på det viset, utan måste ju gå...
-
P"kul" att vi får se mer av deras jobb... Bygger man panelen såhär kommer vattnet rinna innanför panelen och in på isoleringen. Den blir...
-
PHej Sant, det finns många nya dyra lärdomar här. Orutinerade kunder ska också få bra resultat kan jag tycka. Besiktningsman är inbokad.
-
PDet är ingen raketforskning att göra en plintgrund så när man har misslyckats reda där behövs det nog en besiktningsman när hela bygget...
-
PDet här var katastrof för oss och noll lyhördhet från kommunen. Vi har flera blöjbarn, har aldrig haft en endaste tidning att återvinna...
-
POm du läser hela tråden innan du svarar så framkommer det.....
-
PDen tiden du är beredd att lägga på att röja på grannens tomt skulle jag lägga på att ordna en egen infart på framsidan istället...
-
PFörklara istället för den stora tysta läsande majoriteten varför det är viktigare för nån obskyr skribent ATT få skriva ÄN att samma...
-
PPolyester gillade Alfredos inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Du frågade "Vad jag göra?" och det svarade jag på. Jag förstår mycket väl att du tycker att fastighetsägaren beter sig som ett svin, men...
-
PPolyester gillade Alfredos inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Går runt/över bråten är nog enklast.
-
PTS har högst rimliga möjligheter till att bygga utfart.
-
PProblemet verkar ju inte vara att förstå att man kan köra in på sin tomt genom en smal öppning och sen anlägga hur bred parkering man nu...
-
PPolyester gillade Unikt namns inlägg i tråden Grannfastigheten ska bomma igen vår parkering/uppfart.Klart :D
-
PPolyester gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Grannfastigheten ska bomma igen vår parkering/uppfart.Eller så får ni ha en infart på 4,5 m och sen en körväg/parkeringsplats innanför fastighetsgränsen. En vanlig lösning för flera bilar...
-
PFast infarten behöver ju inte vara 5m du kan ju köra igenom en liten öppning för att på din tomt ha en större yta.
-
PVi har plats med 6 bilar på vår uppfart även om utfarten bara är 4 m.
-
PPolyester gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Grannfastigheten ska bomma igen vår parkering/uppfart.Kristallklart! Det råder utfartsförbud. Troligen kan du anlägga en lite bredare utfart än 4,2 m, t ex 4,6 m inom ramen för...
-
PÄven om det är irriterande skulle jag i dina kläder ordna med en egen utfart, på egen fastighet så att man får full rådighet över sitt...
-
PJo, bara att tippa ett lass sten. Kostar inte så mycket. Till höger om brevlådan ser det plant ut?
-
PÄr det där vid röda strecket som du ska göra infarten? Det ser ju inte ut att vara några problem alls. Bort med buskarna och tippa ett...
-
P50cm parkerings plats gräver du ut själv på helg och grusa lite
-
PPolyester gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Grannfastigheten ska bomma igen vår parkering/uppfart.Det behöver inte vara så svårt. Hyr en mellanstor grävmaskin och då går det snabbt att gräva en utfart genom buskar mm. Grusa med...
-
PKan ha grus istället för marksten eller asfalt. Är det inget problem att komma åt rören...
-
PKänns väl eget rimligt att ha infarten till sitt eget hus från vägen och inte köra över någon annans parkering 🙄
-
PStomresningen fortsätter. Idag reste vi klart all limträ och gavlar, vi passade även på att lyfta upp alla åsar över delen där vi har...
Allmän info
- Från
- Blekinge
- Kön
- Man