A
AMR74
365
Poäng
74
Medlem i
7
Startade trådar
17 okt 2009
Filmer
Aktivitet
-
AStartar den inte alls när du har den i kylläge? Som kyltekniker skulle jag gjort följande: Ställa mig vid utomhusdelen. Bryta strömmen...
-
AProblemet är väl skillnaden mellan den 3 åriga lagstadgade reklamationsrätten mot tillverkarens frivilliga 5 åriga "garanti" där dom...
-
ASätt den i värmeläge 30c och stäng av på fjärren låt någon hjälpa dej att sätta på maskinen med fjärrkontrollen när du står vid...
-
ASamsung. Jag har pratat med dem och blivit ombedd om att skicka in allt material via mail.
-
AJag har en arbetsrapport med allt detta men det struntar polarpumpen i.
-
AJa, jag kommer kontakta tillverkaren direkt. Har redan varit i kontakt med dem i ett tidigare skede men de hänvisade till service...
-
ADu kan också vända dig till tillverkaren för eventuellt stöd. Det fick vi göra då företaget som installerade våra luft/luft-pumpar...
-
ATackar! Jag skickade vidare och frågade hur de ställer sig till detta. 🙂
-
ASluta handla av dessa skojare? Finns otaliga trådar i forumet. https://www.byggahus.se/svartalistan/?text=Polarpumpen&kategori=bostad...
-
AJapp och man behöver inte påpeka felet inom garantitiden. Så det går bra att klaga även efter att garantitiden går ut...
-
AVi har hamnat i en tråkig sits med polarpumpen.se. Vår luft-luftvärmepump slutade kyla i vår och polarpumpen vägrar hantera det som...
-
ASkulle aldrig rekommendera någon att köpa något från Outl1. Jag köpte två blomlådor med spaljé som jag har fått reklamera 2ggr på 10...
-
AOutl.1, liksom resten av Bygghemma-koncernen, är ju (ö)kända för att neka reklamationer, dra ut på supportärenden och återbetalningar i...
-
AService på värmepump. Flaggade innan att expansionkärl troligtvis trasigt. Tekniker på plats konstaterade att det var helt paj och...
-
AVi har bara haft fyrfack en dryg månad, men det har redan varit struligt och överfullt vid ett tillfälle så vi fick förvara överskottet...
-
AAndra har skrivit liknande, men ändå.. En snickare konstruerar inte byggnader, snickaren bygger ihop byggnader utgående från vad en...
-
AEn snickare är ingen byggingenjör. För att veta om en balk behövs eller ej så behöver det göras en beräkning. Be att få ta del av den...
-
AOm sagt om man skalar bort känslorna. Så blir det ändå en djäkla soppa. Att ni väljer att säga nej till en underentreprenör, är...
-
AVerkligen. Jag brukar byta mellan Trygghansa och Länsförsäkringar och vid byte har jag i 7-8 år hamnat på runt 6000kr. Men av olika...
-
ASäkert duktig grabb. Skulle förorda fast pris per projekt. Vi hade en driftig grannflicka i samma ålder som ville sommarjobba lite. Vi...
-
AStocholm stads feriejobb ger följande timlön om det kan ge någon indikation: 15år 94 kronor per timme 16år 104 kronor per timme
-
AFyller poolen med regnvatten, får bättre vattenkvalitet och sparar på brunnen. Du kan läsa artikeln här: Använder taket för att fylla...
-
AHåller just nu på med ett takbyte och just nu ser status ut enligt bilderna. Har redan påpekat att trekantslist saknas och det ska...
-
AAMR74 gillade Matthiess inlägg i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Jo, det förstår TS. Jag ser inget problem med att samfällighetens medlemmar betalar kommunens taxa för sin uppmätta vattenförbrukning...
-
AFör en massa år sedan under Elitloppet hänvisade polisen besökarna att parkera bilarna lite överallt, bla på gräsmattorna, när...
-
AÄr det verkligen märkligt att människor hellre vill bli bemötta med respekt och ödmjukhet än bestraffning och ingen möjlighet till...
-
AJag skulle absolut inte förutsätta att alla känner till reglerna (fullt ut) eller för den sakens skull ens prioriterar att göra rätt...
-
AJodå kommunen kan göra undantag om det går att visa att det inte medför permanent skada på marken. Som tex använda åker, gräsytor för...
-
AAMR74 gillade cpalms inlägg i tråden Kostnad anlita elektriker Stockholm, Göteborg, Malmö + 10 städer – timpriser.Ja konstigt att bjuda på gratisreklam efter att de startat X antal fejkkonton här.
-
AAMR74 gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Kostnad anlita elektriker Stockholm, Göteborg, Malmö + 10 städer – timpriser.Dom jag känner som äger elfirmor kör bilar som kostar sju siffror så kan ju alla dra sina egna slutsatser...
Bilder
Visa mer
AMR74 har laddat upp 29 bilder.
Allmän info
- Från
- Nacka
- Kön
- Kvinna