F
fusion
7 801
Poäng
2 120
Medlem i
38
Startade trådar
3 okt 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ffusion svarade i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.Nä såg inget om Ryobi , i dina kommentarer till mig, men såg nu i ett tidigare inlägg . Googlar man om Ryobi batteriproblem så verkar de...
-
Ffusion svarade i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.I mitt fall var det BMS elektroniken som gav upp , alla celler höll i princip samma spänning , hela BMS säkringar. Provade pirat BMS...
-
Ffusion svarade i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.Man kan ju köpa adaptrar , jag har t.ex. haft lite problem med BMS som låst sig i Makita 5Ah batteri trots att jag aldrig plågat...
-
FMan kan ju ha samma batterisystem som till övriga elverktyg vilket gör att batterierna används mer frekvent, iaf i mitt fall.
-
Ffusion svarade i tråden Vad händer med mina plommon?.Resultatet av ferrimonfällan, bytte klisterark och doftämne idag. Ingen aning om resultatet är bra eller dåligt. Trist nog verkar...
-
Ffusion svarade i tråden Häcksax till föräldrarna, batteri? sladd? förslag?.Har ingen själv , men hade i förra huset som hade AC 230 V sladd som klant jag körde av flera gånger. Grannen sköter ändå häcken, men...
-
FJa det blev en rätt galen matfest igår, jag orkade bara skicka upp en bild på när jag petat upp det mesta, men inte allt, på tallriken...
-
FTre ess - sallad, sill o spenatpaj.
-
FPizzakväll o match 🇸🇪👌🏻😋
-
Ffusion skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
Ffusion skrattade åt Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
FMidsommarafton var 27 grader varm härnere i Skåne.. .. vi käkade sillunch ute på balkongen .. & eftermiddagsfikade på innergården -...
-
F"energigemenskaper" Herregud.
-
FHemmagjord inlagd sill med ingefära & lime. Kokt potatis. Ägg med skagenröra (varken äggen eller röran var hemmagjorda). Falu rågrut med...
-
FJag skriver kanske lite mer imorgon.
-
Ffusion svarade i tråden Vad blir det för mat?.Mixad grill tigerräkor, oxfile, kyckling , revbensspjäll och potatissallad. En god Mojito och öl. Lyckad dag , slapp regn och nu kom solen🌞
-
Ffusion svarade i tråden Vad blir det för mat?.Midsommarförrätt på första parkett vid Hudiksvallsfjärden. Blir grillat senare. Grabbarna trotsade havet +11🥶, inte jag å frugan Glad...
-
FNu en paus, midsommarlunch förberedd när gäster anländer. * nässel/kirskålsoppa med kallrökt lax * lite olika sill och röror (egen...
-
FGårdagens middag blev grillad entrecote, ugnsstekt potatis, sallad & rödvinssås 😍
-
FRisk att den blåser bort....😎
-
FPerfekt Us Open mat😉 Honungslaserade Kycklingspett med Krämig Potatissallad, sallad och en grillad Levain med Dracula smör.
-
FHalstrad tonfisk, salsa med avocado, tomat, gurka o chili, kanarisk potatis, köpe-aioli
-
FGrilltallrik Klyftpotatis, kycklingspett och kycklingfilé
-
FGrillat idag. Fläskytterfilé med sriracha, majs (valde bort för egen del) och spett med paprika, silverlök och champinjoner...
-
FKöttfärssås och spaghetti 👌
-
F”Det skulle visa sig vara en korrekt analys. På måndagen kom hovrättens beslut: Den övre instansen slår fast att det relevanta är vilket...
-
Ffusion svarade i tråden Vad ser ni på?.Har kollat på Danslärarens återkomst ikväll, inte första gången , men alltid lika bra 👍
-
FJobbar på skörbjuggen.. 😇🙌 Färsk högrevsburgare, brioche, dubbel lök och ost.
Bilder
Visa mer
fusion har laddat upp 528 bilder.
Allmän info
- Från
- Gävleborg
- Kön
- Man