A
aklo
172
Poäng
71
Medlem i
1
Startade trådar
22 sep 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. Boost-brännare frigör 40 % mer effekt i Sear Zone. 2. Perfekt grillkväll är varje kväll! Vid sol och bra väder får man sällskap vid...
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn ett presentkort hos jem & fix!.82 butiker i Sverige Bygga klart trädäck och spaljeskydd runt den tänkta platsen för en vedeldad badtunna.
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en premium Beast-blender!.B. 1 minut Skulle vara underbart att få detta som tillskott och på så sätt enklare ta vara på frukt och bär från trädgården och under...
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en grill från Kamado Sumo.1. 34cm 2. "Paradrätt" blir nog Entrecote, men skulle passa på att röka både kött och fisk samt nyttja flexibiliteten med grillen och...
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en högtryckstvätt från testet!.1. Den skall användas till att tvätta/spola av fasad, altan, bil och båt samt eventuellt få rensa avlopp. 2. Högtryckstvätten kommer att...
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en smart fönsterputsrobot.1. Fyra (4) riktningar. 2. Vore bra då vi slipper riskera livet på de vi anlitar att putsa våra fönster , då inte vågar själva med...
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en dahlia-kollektion.1. Med Garden Artist Collection kan man skapa en upp till 3 meter lång dahliarabatt. 2. Bara älskar Dahlior, håller på att anlägga en ny...
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en slangbox från Gardena.Svar: 12,5m Har verkligen behov av en smart lösning för trädgårdsslangen, skulle passa ypperligt för oss nu då när jag använde slangen...
-
Aaklo svarade i tråden Avslutad: Vinn en grön linjelaser från Bosch.1. 24m 2. Varför skall just jag vinna, jo denna kommer att komplettera mina andra verktyg som ögonmått och synvinkel i mitt kommande...
Allmän info
- Från
- stockholm
- Kön
- Man