R
rehn
329
Poäng
128
Inlägg
20 år
Medlem i
41
Startade trådar
1 apr 2006
Blev medlem
14 dagar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
RVanlig 1,5 FK funkar också, hur många år det håller har jag däremot ingen aning om.
-
RHej Jag har en Optimow 10 som klipper rätt bra. Men jag har problem med den tillhörande appens kommunikation. Ofta när jag startar får...
-
Rrehn svarade i tråden Vad har hänt med min skruvdragare?.Om det inte är litiumbatterier i den har den antagligen blivit liggande urladdad. Då "dör" batteriet. Även litiumbatterier kan dö men...
Bilder
Visa mer
rehn har laddat upp 18 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man