Dalbotant
Trähus från -34, tillbyggt -69 med badrum. ALLT skall bytas ut eller fixas till, skönt att slippa lediga helger. ;)
Intressen: Jag hade intressen, sedan köpte jag hus...
Intressen: Jag hade intressen, sedan köpte jag hus...
Se mer
Aktivitet
-
Dalbotant svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Jaha ja. Inte nog med att den mörklila våririsen jag planterade förra året (i min nya rödbladiga rabatt) visade sig vara felsorterad och... -
Dalbotant svarade i tråden Humorhörnan ....Snart fredag... -
Dalbotant svarade i tråden Vad blir det för mat?.Räkbaugette från Göstas, Smögen. Tradition första semesterveckan. 🤩 -
Dalbotant svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Inget att se ändå, bara pinsamt. Noll försvarsspel. -
Dalbotant svarade i tråden Odlingshörnan...Efter att sista katten gick bort förra hösten har sorkpopulationen fullkomligt exploderat så jag räknar med att årets odlingssäsong är... -
Dalbotant svarade i tråden Odlingshörnan...Fina purjolökar! Mina blev eländiga i år, vet inte riktigt varför. Sår i samma typ av tråg som du. Har alltid blivit bra hittills. Ev... -
Dalbotant gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
Bilder
Visa mer
Dalbotant har laddat upp 395 bilder.
Allmän info
- Från
- Dalsland
- Kön
- Kvinna
- Sysselsättning
- Gör delar till flygplansmotorer
- Signatur
-