61
Poäng
20
Inlägg
17 år
Medlem i
8
Startade trådar
5 sep 2009
Blev medlem
okt '20
Senast aktiv
Köpte ett funkishus i Småland från 1972. Mycket att reparera och bygga om.
Intressen: Först bygga om fönster i källaren fr kopplade 2-glas till fasta 2-glas kassetter. Behöver inte 5 öppningsbara fönster per rum. Sedan kommer det stora att bygga om vardasrummet.
Se mer

Aktivitet

  • Senast online

Bilder

Fasad söder.jpg
Entréplan.jpg
Övre plan.jpg
Källarplan.jpg
jlossint har laddat upp 4 bilder.

Allmän info

Från
Kalmar
Kön
Man
Sysselsättning
Elektroingenjör
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.