J
jlossint
61
Poäng
20
Inlägg
17 år
Medlem i
8
Startade trådar
5 sep 2009
Blev medlem
okt '20
Senast aktiv
Köpte ett funkishus i Småland från 1972. Mycket att reparera och bygga om.
Intressen: Först bygga om fönster i källaren fr kopplade 2-glas till fasta 2-glas kassetter. Behöver inte 5 öppningsbara fönster per rum. Sedan kommer det stora att bygga om vardasrummet.
Intressen: Först bygga om fönster i källaren fr kopplade 2-glas till fasta 2-glas kassetter. Behöver inte 5 öppningsbara fönster per rum. Sedan kommer det stora att bygga om vardasrummet.
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
Bilder
jlossint har laddat upp 4 bilder.
Allmän info
- Från
- Kalmar
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Elektroingenjör