Luddis_1
7 711
Poäng
1 570
Medlem i
8
Startade trådar
21 aug 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Luddis_1 gillade Jonathan Westlings inlägg i tråden Ta bort sioo:x från hus byggt 2017 och måla med akrylatfärg.Ny plan, blev inte nöjd med hur luddig ytan blev efter fasadtvätt+rotborste. Var o köpte en satineringsmaskin med mässingstrissa som jag... -
Luddis_1 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40 % mer effekt i Sear Zone ♨️ 2. Att få njuta av fantastisk mat tillsammans med människorna man tycker om. Det viktigaste är att... -
Luddis_1 gillade Willman11s inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Det tog oss ungefär 1.5år från att vi upptäckte det dolda felet tills vi va klara. Men nu märker vi inte av någonting och trivs jätte... -
Luddis_1 gillade filiokuss inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Jag har kommit längre i processen än vad jag lät påskina i mitt första inlägg. Frågan om vad som orsakar lukten var en av mina första... -
Luddis_1 gillade Willman11s inlägg i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Det va en tuff start och inte vad vi sett framför oss när vi köpte huset. Vi fick ekonomisk ersättning för rivning, sanering och... -
Luddis_1 svarade i tråden Är det värt att reklamera för dolda fel vid luktproblem?.Tråkig situation, men intressant att ni har varit med om något liknande och fått rätt. Vad för slags ersättning fick ni? Och hur många... -
Luddis_1 svarade i tråden Humorhörnan .... -
Luddis_1 gillade DanielSt81s inlägg i tråden Sålt bil privat, mycket strul, nu vill jag ha hjälp av er.Förstår att det är jobbigt att han trakasserar dig men jag förstår inte vad som är problemet. Du har fått pengar, ägarbytet är igenom... -
Luddis_1 gillade Staffan-Ns inlägg i tråden Sålt bil privat, mycket strul, nu vill jag ha hjälp av er.Sluta svara på telefon och SMS. Finns inget lagkrav på att du ska vara tillgänglig på dessa kanaler. Vill han göra en formell fodran...
Bilder
Visa mer
Luddis_1 har laddat upp 349 bilder.
Filmer
Visa merLuddis_1 har laddat upp 158 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Säljare