T
tompaah7503
8 252
Poäng
3 301
Medlem i
187
Startade trådar
20 aug 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
TEtt sunt tecken att yngre bostadsköpare (åtminstone de i artikeln) dissar Hemnet. Må Hemnet snart förstå att de skjutit sig själv i...
-
TAntagligen samma när jag sålde lägenheten 2011. Mäklaren nämnde inte ens att det skulle kosta att annonsera så jag tror att han betalade...
-
Ttompaah7503 svarade i tråden “Vi kollar inte Hemnet längre”.Provisionsbaserade mäklare har nog inte upplyst om den summan på den tiden. Men jag sålde då via Hemverket, det kostade 10.000 resp...
-
Ttompaah7503 svarade i tråden “Vi kollar inte Hemnet längre”.Har inte Blocket blivit gratis? Har för mig de fick slopa priserna på grund av konkurrensen från Marketplace.
-
Ttompaah7503 svarade i tråden “Vi kollar inte Hemnet längre”.Sålde två hus för runt 10-12 år sen, då var Hemnet-avgiften 600 kr. Man kan ju undra vad i Hemnet blivit 25 gånger bättre eftersom det...
-
TTa bort det istället.
-
Ttompaah7503 gillade maria01s inlägg i tråden Bästa högtryckstvätten 2026 – stort test av 8 modeller.har haft min i 8 år nu står ute året runt end negativa med dom är vikten skulle jag säga och tillbehören är ganska dyra
-
Ttompaah7503 svarade i tråden Bästa högtryckstvätten 2026 – stort test av 8 modeller.Kollade kvittot, min K1152TST är nu 10 år och 2 veckor gammal. Fungerar prickfritt trots väldigt omild behandling, skalet är väl det...
-
TFare and square; Ett test mellan Kränlzle och AVA vore ju jul.....
-
Ttompaah7503 gillade maria01s inlägg i tråden Bästa högtryckstvätten 2026 – stort test av 8 modeller.Kränzle fokuserar mest till proffs i sverige inte som att dom finns i alla vanliga butiker annat är det i södra europe där dom säljs av...
-
TSynd inte att en Kränzle var med i testet.
-
THade inte Hemnet nyttjat sin monopolställning för att casha in så hade troligen Booli inte haft det genomslag det haft. För att du inte...
Bilder
Visa mer
tompaah7503 har laddat upp 401 bilder.
Filmer
tompaah7503 har laddat upp 4 filmer.
Allmän info
- Från
- SE4
- Kön
- Man
- Signatur
-
Skånelänga från 1800-talets mitt. Sammansatt av precis allt möjligt.