O
OMLAJA
775
Poäng
254
Medlem i
38
Startade trådar
6 aug 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
OOMLAJA svarade i tråden Dåligt tryck i blandare, Mora INXX II.Ja inget är lätt här i världen.... Det krävs något specialverktyg för att lossa nippelpaketet va? Stjärnmönstrade skåror. För inte går...
-
OOMLAJA svarade i tråden Quiz: Pular du olagligt med elen?.Två personer dog olyckligtvis i elolyckor förra året. Det var en av frågorna i quiz'et. Någon som vet om detta skedde i deras...
-
OOMLAJA svarade i tråden Dåligt tryck i blandare, Mora INXX II.Lysande, stort tack!! Ska kolla och se om görligt för mig som amatör. Men först nationaldagsfirande ;)
-
OOMLAJA svarade i tråden Dåligt tryck i blandare, Mora INXX II.Pratade med supporten och de kunde bekräfta att min vattenmängd per minut är som förväntat. Tydligen ngn EU standard... Dock. Jag har...
-
OHej. Har en nyinstallerad köksblandare med ny matning av kall och varmvatten. Mora INXX II. Nu tycker jag trycket är väldigt dåligt...
-
OOMLAJA svarade i tråden Flyspackel mjölar sig.För den som nu är intresserad så är detta den utrustningen som behövdes för att flytspackla om golvet på ett korrekt sätt (efter att...
-
ONog för att flytspackling är en konst, men hur är det ens möjligt att lyckas med det där?
-
OEtt fel hade räckt tycker jag... Jag har fått förfrågningar ang gjuta golv men då har jag sagt som det är, jag är kass på att gjuta så...
-
OOMLAJA svarade i tråden Flyspackel mjölar sig.@jawen Stort tack för ditt inlägg och den tid du lagt på det. Uppskattas mycket att det finns människor som vill hjälpa till. Vi har...
-
OAlla felaktigheter ligger på utförandet d.v.s firman som utförde jobbet. Man blandar först & främst inte 1,5 pall/ 70 säckar själv med...
-
OOMLAJA svarade i tråden Flyspackel mjölar sig.Probaus flytspackel användes av entrepenören vid första försöket till flytspackling (våren 2025). Probaus tillverkas av Combimix, med...
-
OOMLAJA svarade i tråden Flyspackel mjölar sig.Redan betalt, tyvärr. Var en idiot som litade på denna firma. Men tack för ditt svar!
-
OOMLAJA svarade i tråden Flyspackel mjölar sig.Tyvärr finns det anledning att fylla på med mer sorgsamheter i denna tråd :( För att förstå tråden behövs nog lite bakgrund. Drar det...
-
OOMLAJA svarade i tråden Planhet nygjutet golv.Felpost.
Bilder
Visa mer
OMLAJA har laddat upp 30 bilder.
Filmer
OMLAJA har laddat upp 2 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Datorer...