prototypen
27 408
Poäng
18 047
Medlem i
91
Startade trådar
20 okt 2006
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
prototypen svarade i tråden Husqvarna Automower 315 tjuter.Hasplåten är lagrad med 2 (dyra) kullager, om man vänder upp klipparen och snurrar på hasplåten så brukar det kännas och höras. Enkelt... -
prototypen svarade i tråden Hur byta dessa två ventiler.För mig så läckte det runt spindeln så det skruvades bort kranvred, spindel och det som tätar i kranen och det var så lyckligt att det... -
prototypen svarade i tråden Provisoriska lås går inte byta tillvaka.På mina dörrar är den lila mässingpinnen fjäderbelastad så den ska bara tryckas in och hylsan går att dra ut. På ovalcylinder kanske det... -
prototypen svarade i tråden Hur ta bort kranöverdel?.Finns en modell där kranen måste vara helt öppen för att man ska kunna dra av vredet. Protte -
prototypen svarade i tråden Är mitt avlopp/kök redo för diskmaskin eller behövs vvs.Snyggt golv, men avloppet syns bara marginellt. Troligen är det ett modernt vattenlås och det brukar finnas en studs för... -
prototypen svarade i tråden Spraylackerung köksluckor.En kompressor matad luftspruta KRÄVER lackbox eller ett utrymmen med mycket bra ventilation. Utan ventilation kommer det bli värsta... -
prototypen svarade i tråden Åskväder (ikea).En sladdosa för 238 spänn. Vad kostar en sladdosa på IKEA eller Kjell? Har gåt att köpa för 29. Protte
Bilder
Visa mer
prototypen har laddat upp 358 bilder.
Allmän info
- Från
- Västerbottens län
- Kön
- Man
- Signatur
-
Trassla inte till det på egen hand, låt en ingenjör göra det.