Stefan Bengtsson
6 585
Poäng
2 564
Medlem i
5
Startade trådar
16 jul 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Stefan Bengtsson gillade TorpAnderss inlägg i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Slängde ihop en grusharpa, och fixar päronens grusplan. -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Jag tror forumet behöver en redig byggbeskrivning. -
Stefan Bengtsson gillade fabian2000s inlägg i tråden Du har ju hela helgen på dig - både ute och inne.Om man ogillar katter är det bäst att scrolla vidare för vi har äran att ha några till utöver Dompa och en del kommer här på bild. Alla... -
Stefan Bengtsson älskade fabian2000s inlägg i tråden Du har ju hela helgen på dig - både ute och inne.Tack Inget märkvärdigt men vi trivs i vår enkelhet. Dompa är en allt eller inget-varelse där det enda egentliga alternativet är ”allt”... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Tanumsfönster går ej att öppna.Förutsägelse: Det kommer en dag när det inte hjälper med våld. En till förutsägelse: Den dagen kommer du att ångra att du inte fixade... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Jag är inte van vid altandörr med fallkolv, men jag tycker inte det ser ut att vara något allvarligt fel. Jag tror inte det där räknas... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Jag tror att detta är en lösning på ett annat problem än det TS har. -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Dammlist mellan fönster.Jag brukar alltid kolla hs Leif Arvidsson först när jag letar efter nåt som hör till fönster. -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Det ska ju vara ett viss motstånd, det blir så när tätningslisterna komprimeras. Men det är ju omöjligt att avgöra såhär på distans om... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Du jobbar snabbare än jag. På fem minuter skulle jag inte ens hinna researcha vilken bank jag borde byta till. -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag tolkar det så att listräntan är 3,59, och att du fick rabatt ner till 3,5? Jag har varit kund hos Swedbank sedan nittiotalet, och... -
Stefan Bengtsson gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ser inte ut som nån sänkning alls. Snarare höjning. -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.0,09 sänkning från vad? -
Stefan Bengtsson gillade Patrik Forsbergs inlägg i tråden Avmagnetiserad rotor på Klippo, B&S 3,5 hp 70/80-tal.Uppdatering: Fick igång gräsklipparen tillslut. Rengjorde tanken och förgasaren, sedan gick han fint igen. -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Det kan bli svårt att få tag på. Man kan söka på "yankee screwdriver". Då hittar man lite mer, men inte mycket. nån på ebay som säljer...
Bilder
Visa mer
Stefan Bengtsson har laddat upp 299 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götaland
- Kön
- Man
- Signatur
-
Bazinga!