FreQa
12 900
Poäng
2 469
Inlägg
17 år
Medlem i
141
Startade trådar
17 jun 2009
Blev medlem
4 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
FreQa svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Fått dörrar och fönster till tillbyggnaden. De var grundmålade men slarvigt så jag har börjat slipa de och dövar kanter... -
FreQa svarade i tråden Bygga nytt, bygga om eller byta ut dörr?.Mmm jag är i samma tanke. Jag ska kanske inte förvara färger men säkert lim och vill hålla lite varmt så maskinerna inte rostar. -
FreQa svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Jo men man ser också var klingar är om man frågar 😉 -
FreQa svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Asså, den lät ju så mysig (och tyst) när man körde den 😀 är redan kär i handklingan! Lite ovant att vikten kommer på fel sida då många... -
FreQa svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?."kul" att vi får se mer av deras jobb... Bygger man panelen såhär kommer vattnet rinna innanför panelen och in på isoleringen. Den blir... -
FreQa svarade i tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel?.Han fick det billigt? 😉 -
FreQa svarade i tråden Bygga nytt, bygga om eller byta ut dörr?.Inåtgående går inte. Utåtgående blir det knappt 80 cm kvar på bredden. Är det något jag lärt mig med dörrar så är det ju bredare desto... -
FreQa svarade i tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel?.Ja är det som någon tidigare gissat kalkfärg går den att använda! -
FreQa svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Trist för TS men ser grunden ut sådär borde man kolla hur stommen som bär taket och även takstolarna. Som många sagt, ta dit... -
FreQa svarade i tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel?.Jag kan bara gissa men kanske finns någon lapp kvar under översta lagret hinkar som fukten inte kommit åt? -
FreQa svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Flyttade byggmaterial igår och under en hög hade gul tuvmyra byggt bo under. I ett hörn av plasten hade de byggt bo upptäckte jag efter... -
FreQa svarade i tråden Det här får du bygga utan bygglov efter lagändringen.Komplementbyggnad får vara 30,0 kvm enligt flera MÖD-domar. 0,2 kvm över har lett till rivning.
Bilder
Visa mer
FreQa har laddat upp 1 005 bilder.
Filmer
FreQa har laddat upp 7 filmer.
Allmän info
- Från
- Östergötland
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Kontorsarbetare
