A
abbe_
847
Poäng
646
Medlem i
24
Startade trådar
7 dec 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
AVårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
AGrillen var tänd men det blev inte något grillat igår kväll. Det fick bli lite mat ur en obemannad butik istället strax efter kl 23.
-
AÄr hans asfaltplätt så smal att han inte kan parkera lite längre bort från gränsen och faktiskt kliva ut på sin egen fastighet? För nej...
-
AHär är en bisarr humorist till. Hans namn är Tennant, men jag vet just inget om honom. Råkade bara på den här bilden bland mina...
-
ADet spelar roll såtillvida att vi har bland världens absolut lägsta incidens av antibiotikaresistens. När antibiotika slutar fungera...
-
ADet gör de, men mindre än vi tyvärr. Bland annat på grund av sådana som dig. Virusorsakad magsjuka botas inte med antibiotika, det är...
-
Aabbe_ svarade i tråden Stor cykelhållare till bilen, smart förvaring av den?.Ta den med vev istället då : https://share.google/TaaPvQ9dg5Drb84aE
-
AOj, ännu värre än de två jag chansade på! 😂
-
Aabbe_ svarade i tråden Stor cykelhållare till bilen, smart förvaring av den?.Nåt sånt här? https://www.clasohlson.com/se/Takmonterad-multilift-for-takbox,-cyklar-och-kajaker/p/41-3414
-
Aabbe_ svarade i tråden Hur bygger vi igen hålen i väggen efter elektrikern?.eller Gipsspackel //A
-
AMånga bra svar, tack för det. Jag tänker inte kapa ensam, har tillgång till mer erfarna vad gäller träd och motorsåg. Kan kan bara...
-
ABehållaren lär hittas dagen efter att resten skrotas… 😱
-
AMan kan fräsa ett par 2-3 dm långa spår som håller sig öppna även den hopsvällda tiden på året, där det blir som värst pölar?
-
Aabbe_ svarade i tråden servitut tolkning/ carportbyggelse nära tomtgränsen.Borde vara " minst 3 m från tomtgränsen", eller om ni vill ha carporten närmare, så borde det väl stå, typ " minst 1 m från...
Bilder
Visa mer
abbe_ har laddat upp 20 bilder.
Allmän info
- Från
- solberga
- Kön
- Man