M
Maba
217
Poäng
126
Inlägg
21 år
Medlem i
12
Startade trådar
23 okt 2005
Blev medlem
3 timmar
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
MMaba svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Tänk om det var lite handlingskraft hos våra politiker. Om jag hade fått bestämma så hade vi omedelbart gett tillstånd till att bygga om...
-
MVilken elhandlare och avtal har du? Kan du spara kilowattimmar eller är det bara några ören från försäljning av el som du sparar? Mvh
Bilder
Visa mer
Maba har laddat upp 9 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1969-05-13 (Ålder: 57)