plaggis
1 459
Poäng
618
Medlem i
24
Startade trådar
2 jun 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
plaggis svarade i tråden Quiz: Har du koll på kärnkraft?.Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 35 andra personer (9%) som har gjort quizet "Har du koll på kärnkraft?" -
plaggis svarade i tråden Quiz: Vad kan du om säkerhet på byggarbetsplatsen?.Jag fick 10/11 rätt, vilket är bättre än 2 602 andra personer (79%) som har gjort quizet "Vad kan du om säkerhet vid bygget?" -
plaggis svarade i tråden Quiz: Vad kan du om plåt?.Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 226 andra personer (67%) som har gjort quizet "Vad kan du om plåt?" -
plaggis svarade i tråden "Klippmotorsystem blockerat" Automower 420, motor eller kretskort?.Hur gick det med detta? Har liknande problem på en 315. -
plaggis svarade i tråden Quiz: Koll på stenläggning?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 511 andra personer (31%) som har gjort quizet "Koll på stenläggning?" -
plaggis svarade i tråden Quiz: Vad kan du om luftvärmepumpar?.Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 1 279 andra personer (45%) som har gjort quizet "Vad kan du om luftvärmepumpar?" -
plaggis svarade i tråden Quiz: Vad kan du om såpa?.Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 369 andra personer (12%) som har gjort quizet "Vad kan du om såpa?" -
plaggis svarade i tråden Quiz: Kan du renovera gamla fönster?.Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 403 andra personer (13%) som har gjort quizet "Kan du renovera gamla fönster?"
Bilder
Visa mer
plaggis har laddat upp 77 bilder.
Allmän info
- Från
- Västra Götalands län
- Kön
- Man
- Signatur
-
Det ordnar sig med skridskor, bara det blir is