K
knutknop
44
Poäng
33
Inlägg
21 år
Medlem i
10
Startade trådar
3 nov 2005
Blev medlem
1 dag
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Kknutknop svarade i tråden Kan jag få en kallvattenanslutning här?.Det var ju ett väldigt bra svar på frågan. Man kan ansluta. Det verkar dessutom vara "standard" gänga. Dessutom är kranen på bilden...
-
KVill ansluta en bänkdiskmaskin utan att göra hål i bänk eller skåp och hoppas att man kanske skulle kunna få till en anslutning på...
Bilder
knutknop har laddat upp 1 bild.