V
ValterP
Aktivitet
-
Senast online:
-
VVi var med något liknande i vårt radhus. Men då hörde alla i de fyra husen samma ljud. Det visade sig vara en backventil i en...
-
VValterP svarade i tråden Firmabilar - skattefusk.Svårt döma utan att ha sett inkomstdeklarationen. Där sätter man upp de mil man använt bilen privat - privat uttag, har det hetat.
-
VHur vanligt är det att hantverkare köper bil på firman och använder den mest/enbart privat? Jag förväntar mig inga ärliga svar här men...
-
VValterP svarade i tråden Har det stått en kakelugn här?.Just så. En biläggarugn, och den värms av eldstaden bakom väggen. Inte så vanligt i Sverige, men mycket vanligare nedåt Europa. De små...
-
VAha, tror jag förstår. Okey, så det har inte stått en kakelugn framför utan en utökning av eldstaden jag har i rummet bredvid...
-
VIngen tar ansvar I ett allt mer konkurrensutsatt värld verkar det på ytan ett slagsmål om kunderna med en massa utskick i olika...
-
VValterP svarade i tråden Vågar man ta bort elradiatorer efter installation av luftvärmepump?.Man kan tänka sig att en del strålvärme går ut genom ett fönster, medan annan lika stor apparat inte gör det. Temperaturen på ytan har...
Bilder
Visa mer
ValterP har laddat upp 11 bilder.
Allmän info
- Kön
- Man